پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای اسپورت؛ منیر الحدادی به والنسیا می پیوندد !

کد خبر : 55640  |  زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1395
به نظر می رسد که منیر الحدادی در قرارداد انتقال پاکو الکاسر گنجانده خواهد شد و به والنسیا خواهد رفت.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، اگرچه که هنوز انتقال منیر الحدادی به صورت رسمی از سوی باشگاه تایید نشده است اما والنسیا به صورت قرضی منیر الحدادی مهاجم جوان آبی اناری ها را به خدمت خواهد گرفت.

 

طبق گزارش اسپورت، با توجه به توافق کامل دو باشگاه و همچنین منیر الحدادی و علی رغم توافق شفاهی صورت گرفته جهت انتقال او به سلتاویگو، روند مذاکرات بارسلونا و والنسیا بر روی پاکو الکاسر باعث شده است تا آبی اناری ها موظف به تغییر برنامه خود شوند.

 

رسانه والنسیایی Plaza Deportiva امروز اعلام کرد که فرانسیسکو مدیر برنامه های منیر الحدادی در بعد از ظهر روز جمعه با پیتراچ مدیر ورزشی باشگاه والنسیا ملاقات کرده و طی این ملاقات توانسته مدیر والنسیا را نسبت به مفید بودن منیر برای والنسیا متقاعد نماید.

 

بنابراین، چگونگی این انتقال به این صورت است که والنسیا با انتقالی قرضی منیر الحدادی را به خدمت خواهد گرفت و ضمن پرداخت دستمزد او می تواند در انتهای فصل قرارداد او را دائمی نماید. طبق گزارش، والنسیا در ابتدا قصد داشت که منیر را به صورت کامل خریداری کند و در آن بند بازخریدی برای بارسلونا وجود داشته باشد اما در نهایت به انتقال قرضی او رضایت دادند.

 

طبق گزارش، انتقال منیر به والنسیا لزوما به انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا وابسته نیست اما قاعدتا بازیکنی خواهد بود که برای پر کردن شکاف حاصل از فروش الکاسر توسط والنسیا برای آیستاران مربی این تیم مورد نیاز خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.