پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هشدار انریکه به بازیکنان خود با بیان نقاط قوت بیلبائو؛ دشوارترین بازی خارج از خانه فصل

کد خبر : 55648  |  زمان ارسال : شنبه 6 شهریور 1395
لوئیز انریکه در کنفرانس پیش از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، این دیدار را بابت توضیحات خود، دشوارترین بازی خارج از خانه فصل دانست.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه در دومین بازی از فصل لیگ سانتاندر، در استادیوم ین مامس مهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود که در این استادیوم با شاگردان والورده دیدار خواهند کرد که سرمربی آبی اناری ها به بازیکنان خود بابت درپیش بودن دیداری سخت هشدار داد.

 

لوئیز انریکه در قسمت هایی از کنفرانس قبل از بازی در خصوص قدرت تیم بیلبائو و چالش سخت پیش رو بیان کرد:

 

واقعیت اینکه بازار نقل و انتقالات بیلبائو محدود می باشد این است که آن ها همواره تیم یکسان و مشابهی هستند. اول از همه باید بگویم که بازی کردن در سن مامس لذت بخش است و دوم اینکه ما بر روی سبک بازی و تفکرات والورده متمرکز هستیم که همه چیز را بابت بازی شاگردانش با پرس شدید و ایجاد خطر روی توپ های دوم پیچیده می کند. بنابراین این یکی از سخت ترین بازی های خارج از خانه لالیگا برای ما است. سن مامس استادیومی باورنکردنی است که جو فوتبال انگلیسی در آن وجود دارد. والورده نیز مربی ای بسیار باهوش است و تیمی سخت کوش دارد به صورتی که من دیدن بازی های آن ها را دوست دارم.

 

لوئیز انریکه-Luis Enrique

 

انریکه در ادامه به نقاط قوت بیلبائو اشاره کرد و در این خصوص گفت:

 

آن ها کار را برای ما جهت به دست اوردن مجدد توپ های از دست رفته دشوار خواهند کرد. آن ها از بالای زمین و محوطه ما پرس می کنند و بازیکنان خطرناکی چون رائول گارسیا و آدوریز دارند که در کار با توپ و روی توپ های هوایی قدرتمند عمل می کنند. بازی آسانی در سن مامس برای ما نخواهد بود، نه الان و نه هیچ وقت دیگر و این مسئله را من و بازیکنانم به خوبی می دانیم اما فوتبالیست های حرفه ای عاشق بازی کردن در چنین استادیوم هایی هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.