پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش سیمئونه پس از کسب دو امتیاز از دو بازی ابتدایی لیگ

کد خبر : 55669  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 شهریور 1395
اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از سه تیم مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ اسپانیا، تاکنون آغاز خوبی نداشته اما سیمئونه همچنان امیدوار است.

اختصاصی بارسانیوز - شاگردان دیگو سیمئونه در رقابت های فصل جدید لیگ اسپانیا مجددا با نتیجه تساوی متوقف شدند تا پس از گذشت دو هفته از فصل جدید تنها دو امتیاز را کسب کرده باشند، امتیازاتی که تک تک ان ها در لیگ اسپانیا جهت کسب عنوان قهرمانی با اهمیت خواهد بود و این آغاز ضعیف می تواند از همین ابتدای لیگ آن ها را از جمع مدعیان قهرمانی دور کند.

 

اما علی رغم این آغاز ضعیف، دیگو سیمئونه با اعتماد به نفس بالا و ضمن حمایت از بازی شاگردانش عنوان کرد که به زودی نتایج خوب را خواهند یافت و در این خصوص طبق گزارش Fourfourtwo، بیان کرد:

 

ما باید آرامش خود را حفظ کنیم و به تلاش خود ادامه دهیم چون با تلاش و شور و اشتیاق خود خواهیم توانست آنچه را که به دنبالش هستیم را پیدا نماییم. من از این نتایج شرمنده نیستم چون از بازی شاگردانم رضایت دارم. شاید کمی عصبانیت و سرخوردگی در لحظه گلزنی در تیم وجود دارد چون فرصت های گلزنی را ایجاد می کنیم اما گل نمی زنیم. ما به این علت شکست خوردیم چون از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. ما حتی در سایر بازی های گذشته خود موقعیت های کمتری ایجاد می کردیم ولی گل می زدیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.