پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امروز روز مشخص شدن ارزش های تراشتگن !

کد خبر : 55671  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 شهریور 1395
مارک تراشتگن در بازی حساس امشب تیم بارسلونا در زمین بیلبائو می تواند با درخشش خود را به عنوان دروازه بان ثابت بارسلونا تثبیت کند.

اختصاصی بارسا نیوز - بازی امشب بارسلونا می تواند امتحان خوبی برای مارک تراشتگن دروازه بان باشگاه بارسلونا باشد تا بتواند ثابت کند ارزش قرار گرفتن در درواره بارسلونا به طور ثابت را دارد او امشب آزمون سختی در پیش دارد.

 

تا به حال او به عنوان دروازه بان ثابت بارسلونا در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شناخته می شد اما احتمالا از بعد از رفتن براوو می تواند در لالیگا هم دروازه بان ثابت بارسلونا باشد او باید امشب در ورشگاه با جو سنگینی چون سن مامس خود را ثابت کند آخرین باری که او مقابل بیلبائو بازی کرده خاطرات خوشی ندارد و با نتیجه سنگین 4 - 0 بارسلونا بازی را واگذار کرده است و تراشتگن هم گل بدی از میانه زمین از سن خوزه بازیکن بیلبائو دریافت کرد.

 

او در چهار بازی لیگ که در اوایل فصل گذشته مقابل تیم های لالیگایی بازیکرده است 7 گل دریافت کرد و آمار خویی نداشت او در پایان فصل هم با مصدومیت براوو در بازی با اسپانیول و گرانادا دروازه بان بارسلونا بوده است اکنون براوو رفته است و تراشتگن این فرصت را دارد تا ارزش های خود را نشان دهد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.