پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ سن مامس را برای انریکه ماندگار کرد؛ صدمین برد انریکه !

کد خبر : 55688  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 شهریور 1395
بارسلونا موفق شد تا در دیداری حساس در هفته دوم لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو به پیروزی دست یابد تا لوئیز انریکه نیز رکورد شکنی کند.

اختصاصی بارسانیوز - همانطور که در گزارش قبلی در خصوص مقایسه تعداد 100 پیروزی لوئیز انریکه و پپ گواردیولا (برای خواندن جزئیات کلیک کنید) عنوان شد که انریکه تنها به یک پیروزی دیگر در دیدارهای رسمی خود جهت رسیدن به 100 پیروزی ابتدایی خود به عنوان سرمربی بارسلونا فاصله داردف درنهایت این اتفاق در مقابل اتلتیک بیلبائو رقم خورد.

 

طبق گزارش وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا، شاگردان انریکه توانستند در هفته دوم لالیگا صدمین برد انریکه را به عنوان سرمربی بارسلونا رقم بزنند که این برد با تک گل ارزشمند ایوان راکیتیچ به دست آمد تا مرد کروات آبی اناری، سن مامس را برای انریکه ماندگار کند.

 

انریکه که از تابستان 2014 هدایت بارسلونا را برعهده گرفته، در اولین فصل خود موفق به کسب 50 پیروی شده بود که با 46 پیروزی رسمی در فصل دوم تنها به 4 برد دیگر برای رسیدن به 100 پیروزی نیاز داشت که این 4 برد در همان 4 دیدار ابتدایی فصل جاری با کسب دو پیروزی در سوپر کاپ و دو پیروزی در دو هفته ابتدایی لیگ رقم خورد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.