پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس انریکه پس از برد مقابل بیلبائو؛ جانمان را برای پیروزی دادیم !

کد خبر : 55689  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 شهریور 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا پس از کسب پیروزی ارزشمند مقابل اتلتیک بیلبائو و پیروزی 100 خود به عنوان سرمربی بارسلونا در خصوص این دیدار صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها در هفته دوم لیگ اسپانیا موفق شدند تا با تک گل ایوان راکیتیچ از سد میزبان قدرتمند خود بگذرند که این پیروزی باعث شد تا آبی اناری ها تا پاین هفته دوم، هر شش امتیاز ممکن را کسب کنند و در ضمن به سلامت از یکی از حساس ترین بازی های فصل خود عبور کرده باشند.

 

انریکه پس از بازی بیان کرد:

 

ما با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم چون از نظر فیزیکی و جسمانی تلاش زیادی کردیم. اتلتیک بیلبائو تیمی است که پرس و فشار شدیدی ایجاد می کند که آن ها طبق معمول این کار را صورت دادند و این باعث شد تا برخی از اشتباهات را در ابتدای بازی مرتکب شویم. اما بجز یکبار که اشتباه کردیم، ما توانستیم ایجاد فرصت های گلزنی را آغاز کنیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم.

 

به دست آوردن توپ در نیمه زمین حریف برای ما دشوار بود اما درنیمه دوم، کنترل بازی را بیشتر در اختیار گرفتیم هرچند که در انتهای بازی این ان ها بودند که فشار بیشتری آوردند و موقعیت هایی را نیز خلق کردند. نتیجه خوبی کسب کردیم چون بازی کردن در سن مامس بسیار دشوار است و به همین دلیل ما واقعا از نتیجه کسب شده راضی هستیم. من دوست داشتم که بازی را بهتر از این کنترل می کردیم اما آن ها روی توپ های ارسالی به خوبی عمل می کردند و این توان جسمانی زیادی از ما گرفت. ما به خوبی بازی کردیم و بازی حریف را خواندیم اگرچه که می توانستیم زودتر کار را با به ثمر رساندن گل دوم تمام کنیم اما درنهایت نشان دادیم که تیم قدرتمندی داریم. آن ها واقعا می خواستند برای همه چیز مبارزه کنند.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.