پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : 7 دلیل برای اینکه الکاسر بارسلونا را انتخاب کرده است !

کد خبر : 55717  |  زمان ارسال : دوشنبه 8 شهریور 1395
مهاجم والنسیا در حال انتقال به بارسلونا است و برای اینکار دلایل مختلفی وجود دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - پاکو الکاسر به زودی به عنوان بازیکن بارسلونا به هواداران معرفی میشود اما چه دلایلی باعث شد تا کاپیتان والنسیا برای پیوستن به نیوکمپ برخلاف بسیاری دیگر از مهاجمان ابراز آمادگی کند ؟

 

1 - جهش در کیفیت بازی

الکاسر در تیم اول والنسیا بازی کرده است . او 22 سال دارد اما پیوستن به بارسلونا شانس این را به او میدهد که از لحاظ فوتبالی کیفیتش افزایش یابد . رفتن به باشگاهی که برنده شدن یکی از مشخصات آن است میتواند به بازیکن کمک کند . الکاسر میخواهد با بارسلونا به قهرمانی های گوناگون دست پیدا کند . برای والنسیای فعلی بشدت دور است .

 

2 - بهبود وضعیت اقتصادی

روشن است که پیوستن الکاسر به بارسلونا نسبت به والنسیا برایش از لحاظ اقتصادی نیز شرایط بهتری دارد . علاوه بر دستمزد جوایز بسیار جذابی نیز در انتظار اوست . پاداش هایی که در قرارداد او در نظر گرفته میشود . سال گذشته بارسلونا موفق به کسب 4 قهرمانی شد ( لالیگا , سوپرجام اروپا , کوپا دل ری و باشگاه های جهان ) و در پایان تمام این قهرمانی ها به بازیکنان پاداش هایی تعلق گرفت .

 

3 - بارسلونا باشگاهی باثبات ورزشی بالاست !

نونو , نویل و آیستاران سه مربی والنسیا هستند که با الکاسر کار کردند . به غیر voro که موقتا روی کار بود . هر کدام آنها تاکتیک خود و خصوصیات خودشان را داشتند . بازیکنان والنسیا نیز باید خودشان را با این شرایط جدید منطبق میکردند . در بارسلونا اما این مشکل چندان وجود ندارد و ثبات نسبت به دیگر باشگاه ها بیشتر است . لوئیس انریکه روی نیمکت است و بازیکنان با آرامش کار میکنند .

 

4 - از بهترین ها میتواند یاد بگیرد !

وجود مسی , سوارز و نیمار بهترین وضعیت را برای الکاسر جوان ایجاد کرده است . آنها باعث شدن پدرو تصمیم به جدایی بگیرد اما روی دیگر سکه را نیز باید در نظر گرفت . سطح این بازیکنان بسیار بالاست و این مهاجم جوان میتواند از آنها چیزهای زیادی یادبگیرید و برای رقابت با خودشان استفاده کند . او در رختکن بارسلونا میتواند خودش را بهتر و شرایط رشد برای او مهیاست .

 

5 - لوئیس انریکه او را میخواهد

لوئیس انریکه ابتدا لوسیانو ویتو را میخواست که نشد و به سویا رفت . پاکو الکاسر امروز مورد اعتماد سرمربی بارساست .  لوئیس انریکه اگرچه این مدت آردا توران و یا منیر الحدادی با گلزنی هایشان باعث شدند احساس خوبی داشته باشد اما او را میخواهد .

 

 

6 - بی ثباتی مدیریتی والنسیا

والنسیا باشگاهی ناپایدار است . بدهی های فراوانی دارد و فیر پلی مالی را هم رعایت نکرده است . یک استادیوم نیمه ساخته نیز نشان از فلج بودن مدیریت این باشگاه میدهد . پیتر لیم برای کمک به احیای این باشگاه آمده است اما او هم کاری از پیش نبرد و فقط بازیکن میفروشد . همچون آندره گومز و حالا هم الکاسر . فصل گذشته اوتامندی و .... که باعث خشم زیادی نیز شده است .

 

7 - دوستان و آشنایان در بارسلونا

در سال های اخیر والنسیا بازیکنان زیادی به بارسلونا فروخته است ( جزئیات ) . در حال حاضر نیز قصد امضای قرارداد با الکاسر را دارد و قبل از او نیز آندره گومز را خریداری کرد . علاوه بر والنسیایی ها بودن او در تیم ملی باعث میشود تا با پیکه , اینیستا و بوسکتس نیز آشنا باشند . همین مسائل است که به او کمک میکند خیلی زود با فضای جدید آشنا شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.