پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

غیر رسمی؛ مونیر الحدادی به والنسیا پیوست و از دست رفت ! + جزئیات توافق

کد خبر : 55732  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 شهریور 1395
بارسلونا و والنسیا بر سر انتقال قرضی یکساله مونیر الحدادی به توافق رسیدند و این انتقال امروز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش دقایقی قبل اسپورت، دو باشگاه بارسلونا و والنسیا در چند ساعت اخیر برای انتقال قرضی مونیر الحدادی به والنسیا به صورت کامل به توافق دست یافتند  که این انتقال قرضی شامل بند خرید برای باشگاه والنسیا در انتهای فصل خواهد بود.

 

طبق گزارش، والنسیا قصد پرداخت مبلغی را برای جذب قرضی الکاسر ندارد و این انتقال در طی انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا تلقی می شود با این تفاوت که والنسیا دارای تمام حق و حقوق این مهاجم 20 ساله آبی اناری ها خواهد بود که در انتهای فصل قادر هستند تا با مبلغی در حدود 12 میلیون یورو قرارداد او را به صورت یک طرفه دائمی نمایند و به نوعی می توان گفت که مونیر برای بارسلونا از دست رفته است.

 

طبق گزارش، منیر تست های پزشکی را در مادرید پشت سر گذاشت و به جمع هم تیمی هایش در تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا ملحق شد به صورتی که هم اکنون تمامی اسناد و مدارک انتقال جهت رسمی شدن انتقال در امروز آماده است، بازیکنی که در آستانه انتقال به سلتاویگو قرار داشت ولی در یک تغییر نظر فوری با توجه به انتقال الکاسر به بارسلونا، راهی والنسیا خواهد شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.