سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه ی آسنسیو بازیکن رئال مادرید باعث خشم هواداران بارسلونا شد !

کد خبر : 55751  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 شهریور 1395
مارکو آسنسیو مهاجم جوان باشگاه رئال مادرید تاکید کرد که می توانست به بارسلونا بپیوندد اما تصمیم گرفت تا در رئال بازی کند.

اختصاصی بارسانیوز - هواداران رئال مادرید از بازی مارکو آسنسیو هیجان زده هستند و آن هم بابت گل فوق العاده ای است که این مهاجم 20 ساله در سوپر جام اروپا برای رئال مادرید به طرزی فوق العاده به ثمر رساند و این گل او باعث شد تا در نگاه هواداران رئال به بازیکنی خاص در ابتدای فصل جاری تبدیل گردد.

 

آسنسیو حالا دیگر بیشتر از گذشته خود را در نظر هواداران رئال با صحبت خود مبنی بر رد کردن پیشنهاد بارسلونا برای بازی در رئال محبوب کرده است چون او در گفت و گو با El Larguero بیان کرد:

 

این شانس را داشتم تا به بارسلونا و تیم های دیگر منتقل شوم اما قادر بودم که خودم برای خودم تصمیم بگیرم و به رئال مادرید آمدم. من می خواهم در رئال تمامی عناوین قهرمانی را فتح کنم و به نمونه ای برای هواداران و این تیم تبدیل شوم. من می خواستم که سرنوشتم در رئال به جای بارسلونا رقم بخورد. من قبل از پیش فصل به زیدان به صورت واضح گفتم که می خواهم در رئال بمانم. در صورتی که به هیچ وجه فرصت بازی نداشتم، رئال را ترک می کردم. پس از پیش فصل نیز زیدان به من گفت که می خواهد که من در رئال بمانم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.