پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مونیر با وجود 5 پیشنهاد رسمی به والنسیا پیوست؛ اجبار یا علاقه؟

کد خبر : 55767  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 شهریور 1395
مونیر الحدادی بازیکن 21 ساله آبی اناری ها در نهایت با چرخشی 180 درجه و فوری راهی باشگاه والنسیا شد در حالی که پیشنهادات بهتری نیز داشت.

اختصاصی بارسانیوز - مونیر الحدادی پیشنهادات مناسبی از سوی تیم های انگلیسی و آلمانی داشت اما در نهایت در حال مذاکره جهت انتقال به سلتاویگو بود که در اقداممی فوری، راهی والنسیا گشت که بر کسی پوشیده نیست که این امر بابت انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا بوده است.

 

از این رو اسپورت با گزارشی درخصوص پیشنهادات رسیده به بارسلونا برای مونیر الحدادی به بررسی وضعیت این بازیکن در بازار نقل و انتقالات تابستانی پرداخت. مدیر برنامه های مونیر یکی از مدیر برنامه های پرکار تابستان 2016 بابت دریافت تماس های مکرر بود که در نهایت 6 باشگاه با او در مذاکره وارد شدند ولی درنهایت به نوعی انتقال برایش از سوی باشگاه رقم خورد.

 

برای اولین بار، باشگاه شالکه پیگیر این بازیکن شد و نمایندگان این باشگاه بوندسلیگایی درخواست مذاکره دادند به صورتی که برای انتقالی دائمی و یا قرضی کاملا آماده شده بودند به صورتی که مونیر را برای سبک بازی خود کاملا مناسب می دیدند تا جایی که حاضر بودند حقوق بازیکن را به صورت کامل پرداخت نمایند.

 

لیگ جزیره دیگر منبع پر مشتری مونیر الحدادی بود به صورتی که سه باشگاه خواهان جذبش بودند. پس از درخشش مونیر در بازی های پیش فصل، تاتنهام پیگیر انتقال مونیر شد تا جایی که تا همین چند روز قبل نیز منتظر بودند به صورتی که مائوریسیو پوچتینو حاضر بود تا برای انتقال دائمی بازیکن سابق خود، 15 میلیون یورو پرداخت نماید ولی عدم تمایل ان ها برای قراردادن بند بازخرید برای بارسلونا، راه این انتقال را سد نمود تا بارسلونا نیز این باشگاه انگلیسی را صرفا در انتظار پاسخ خود نگه دارد چون آبی اناری ها حاضر به فروش مونیر بدون قرارداد بند بازخرید نبودند.

 

رونالد کومان سرمربی جدید اورتون نیز در ادامه به جمع مشتریان اضافه گشت ولی آنچنان جدی نبود. سومین باشگاه انگلیسی نیز وستهم بود. هرچند که در شایعات نقل و انتقالاتی این پیشنهاد انچنان جدی بررسی نشد اما بهترین پیشنهاد دریافتی از سوی باشگاه بارسلونا به این تیم اختصاص داشت و وستهم تا اخرین ساعات انتقال مونیر به والنسیا پیگیر این بازیکن بود.

 

اما در نهایت، این مونیر بود که شخصا علاقه داشت تا در اسپانیا باقی بماند که با این علاقه مندی، سلتاویگو به عنوان اولین تیم اسپانیایی به جذب مونیر ابراز علاقه کرد و حتی پیشنهادی را به باشگاه بارسلونا ارائه کردند تا مذاکره برای این انتقال آغاز شود. اما درنهایت با توجه به انتقال پاکو الکاسر به بارسلونا و چراغ سبز والنسیا، در اقدامی فوری، بارسلونا از روی میز مذاکره با سلتاویگو بلند شد تا پس از جلسه مدیر برنامه های مونیر با مدیران باشگاه والنسیا، روند انتقال مونیر به این باشگاه اسپانیایی طی گردد که حتی پیشنهاد بهتری را نیز به مونیر از لحاظ دستمزد ارائه داده بودند.

 

بنابراین می توان گفت که مونیر شخصا پیشنهادات رسیده از سوی باشگاه های انگلیسی را برای بازی در اسپانیا رد نمود و نمی توان اجبار را برای انتقال او تصور نمود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.