پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبرت سولر؛ قادر به جذب پوگبا بودیم ولی خودمان نخواستیم ! (مصاحبه)

کد خبر : 55810  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 شهریور 1395
آلبرت سولر مدیر باشگاه بارسلونا تاکید کرد که توانایی جذب پل پوگبا را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشتند ولی خودشان این انتقال را نپذیرفتند.

اختصاصی بارسانیوز - با توجه به اتمام پنجره نقل و انتقالات، بارسلونا نیز با خرید 6 بازیکن به کار خود به بهترین نحو ممکن پایان داد در حالی که پوگبا برای ابی اناری ها از دست رفت و راهی منچستر یونایتد شد که آلبرت سولر در کنفرانس خود به آن پاسخ داد.

 

طبق گزارش اسپورت، آلبرت سولر ضمن تایید اینکه برای خرید پوگبا از سوی باشگاه یوونتوس در اولویت قرار داشتند، دلیل انصراف باشگاه از خرید پوگبا را اینگونه توضیح داد:

 

سال گذشته ما با یوونتوس بر سر این به توافق رسیدیم که اگر خواستند پوگبا را بفروشند ما در اولویت قرار داشته باشیم و اینگونه نیز شد و ما در اولویت بودیم. برای متقاعد کردن یوونتوسف آریدو برایدا خیلی به ما کمک کرد ولی در نهایت یوونتوس در ان موقع حاضر به فروش نبود و ما نیاز به این دلیل که نیازی مبرمی حس نمی کردیم، برای جذبش فشار نیاوردیم و به داشتن حق اولویت بسنده کردیم.

 

ما پوگبا را به این دلیل در این تابستان جذب نکردیم چون اگر 100 میلیون یورو برای پوگبا هزینه می کردیم صرفا یک بازیکن را می توانستیم جذب کنیم در حالی که ما هم اکنون با 122 میلیون شش بازیکن جوان را به خدمت گرفتیم که برای آینده ما با اهمیت هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.