پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلی مجدد گواردیولا به یحیی توره !

کد خبر : 55876  |  زمان ارسال : شنبه 13 شهریور 1395
به نظر می رسد که دو بارسلونایی سابق در باشگاه منچستر سیتی مجددا قادر به همکاری در کنار یکدیگر نیستند.

اختصاصی بارسانیوز - پس از اینکه یحیی توره به دلیل برآورده نکردن رضایت پپ گواردیولا در بارسلونا، از جمع آبی اناری ها جدا شد، او در تیم منچستر سیتی هم در میان بازیکنان مورد نیاز گواردیولا در لیگ قهرمانان اروپا جایی ندارد.

 

همزمان با ارسال لیست نهایی تیم های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2016/17، یحیی توره توسط پپ گواردیولا از لیست سیتی خط خورد تا بدین ترتیب، هواداران بارسلونا نتوانند بار دیگر شاهد حضور هافبک دفاعی تنومند سابق خود در نیوکمپ باشند.

 

یحیی توره 33 که علی رغم پیوستن گواردیولا به سیتی در این تیم منچستری باقی ماندف در فصل جاری نیز توسط گواردیولا مورد استفاده قرار نگرفته است به صورتی که تنها در بازی برگشت مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل استوا بخارست بازی کرد.

 

پپ گواردیولا-یحیی توره

 

اما هم اکنون با حضور نداشتن یحیی توره در جمع 17 بازیکن غیر انگلیسی منچستر سیتی، مشخص شده است که احتمالا باقی ماندن توره در سیتی فصل جالبی را برای این بازیکن 33 ساله و باتجربه ساحل عاجی درپی نخواهد داشت. تیم ها می توانند پس از مرحله گروهی سه تغییر را برای گنجاندن بازیکنان ورودی تیم در ژانویه اعمال نمایند و شاید توره برای بازی های حذفی وارد لیگک قهرمانان اروپا شود و یا اینکه شاید سیتی را ترک نماید. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.