پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: دوست دارم جا پای گواردیولا و انریکه بگذارم؛ اعلام زمان بازنشستگی !

کد خبر : 56049  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 شهریور 1395
ژاوی هرناندز در آرزوی بازگشت به بارسلونا و تحقق رویای مربیگری تیم اصلی است.

اختصاصی بارسانیوز - ژاوی هرناندز بازیکن افسانه ای و دومین بازیکن برتر تاریخ باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که دوست دارد تا دنباله رو مسیر پپ گواردیولا و لوئیز انریکه باشد ولی با این حال گفت که فعلا قصد بازنشستگی ندارد و حداقل برای دو سال دیگر بازی خواهد کرد.

 

ژاوی بازیکن 36 ساله سابق بارسلونا که در سال 2015 با فتح لیگ قهرمانان اروپا نیوکمپ را به مقصد لیگ ستارگان قطر ترک کرد و بیش از 750 بازی را برای آبی اناری ها انجام داد، هیچ افسوسی بابت ترک بارسلونا نمی خورد چون اعلام کرد که روزی برای هدایت بارسلونا به نیوکمپ باز خواهد گشت.

 

ژاوی در گفت و گو با ایستگاه رادیویی Cadena Ser بیان کرد:

 

من دوست دارم تا در زمین در کنار بچه ها باشم و به آن ها کمک کنم. مربی گری در بارسلونا یکی از اهداف و ایده هایم است. من نمی دانم که این اتفاق رخ دهد اما روز به روز به مربی گری بیشتر علاقه مند می شوم. بازگشت به بارسلونا خیلی زود است ولی زمانی که باشگاه را ترک می کنید قدر اینجا را می دانید و می خواهید که بازگردید. من نیاز داشتم که به دور از استرس باشم و هم اکنون نیز نیازمند سال های بیشتری هستم. بنابراین من می خواهم دو سال دیگر بازی کنم تا مدارک مربی گری خودم را بگیرم و سپس خواهیم دید که چه خواهد شد.

 

ژاوی هرناندز- Xavi Hernandez

 

ژاوی در ادامه بیان کرد که دوست دارد تا باشگاه بارسلونا به مانند بایرن مونیخ، از ساختار این باشگاه در استفاده از بازیکنان قدیمی خود در نقش های خارج از زمین بازی و فوتبال استفاده کند و در این خصوص گفت:

 

من دوست دارم که بارسلونا از سبک بایرن مونیخ پیروی کند و از بازیکنان سابق خود بهره ببرد. پیکه گفت که او قصد دارد تا روزی رئیس باشگاه شود و کارلس پویول نیز مدیر ورزشی باشگاه شود و من مربی شوم که بوسکتس نیز دستیارم باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.