پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اشمایکل: گواردیولا در بارسلونا خوش شانس و در بایرن خسته کننده بود!

کد خبر : 56052  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 شهریور 1395
پیتر اشمایکل دروازبان سابق باشگاه منچستر یونایتد از پپ گواردیولا و سبک بازی او انتقاد کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، پیتر اشمایکل با بیان خسته کننده بودن تماشای بازی بایرن مونیخ تحت هدایت پپ گواردیولا و همچنین خوش شانس توصیف کردن او در بارسلونا از این سر مربی پرافتخار و جوان انتقاد کرد !

 

پپ گواردیولا که به تمامی افتخارات باشگاهی درتیم بارسلونا دست یافت و با ارائه سبک بازی زیبا با نتایج مقتدرانه راهی بایرن مونیخ شد، از نظر اشمایکل تیم های او بازی خسته کننده ای را ارائه می دهند و در این خصوص در گفت و گو با  Omnisport بیان کرد:

 

او در بایرن مونیخ خوب بود. باید بگویم که او خوب کار کرد اما از نظر من، او بازی خوب و هیجان انگیزه بایرن مونیخ را به بازی های کسل کننده برای تماشا کردن تغییر داد آن هم در حالی که بایرن در وضعیت بسیار خوبی قرار داشت و سه گانه را فتح کرده بود آن هم با داشتن بازیکنانی سریع که بازی های هیجان انگیزی را ارائه می کردند ولی پپ بازی بایرن را مربعی کرد، بازیکنان را تغییر داد ولی با این حال نمی توانید درخصوص نتایجی که گرفت بحث کنید.

 

پیتر اشمایکل-Peter Schmeichel

 

اشمایکل که 398 بازی را برای شیاطین سرخ انجام داد معتقد است که گواردیولا بابت موفقیت در بارسلونا نیز خوش شانس بوده و دلیل خود را اینگونه توضیح داد:

 

او با شهرتی باورنکردنی به بایرن آمد. آنچه که او در بارسلونا انجام داد باورنکردنی بود. کار او فوق العاده بود اما باید بگویم که او بابت بازیکنانی که با فلسفه او هم خوانی داشتند خوش شانس نیز بود. در حالی که اولویت الکس فرگوسن و سایر مربیان به ثمر رساندن گل است اما پپ به فکر تصاحب توپ و مالکیت است. فلسفه او به ثمر رساندن گل از روی مالکیت توپ بالا است که همین کار را در منچستر سیتی نیز انجام می دهد. او بابت داشتن بازیکنانی که در بارسلونا حضور داشتند خوش شانس بود ولی بابت آنچه که انجام داد باهوش نیز بود. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.