پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای اسپورت؛ رئال در ژانویه خودزنی می کند !

کد خبر : 56392  |  زمان ارسال : جمعه 26 شهریور 1395
زین الدین زیدان ایسکو را نمی خواهد و برای ترک رئال مادرید آزاد است.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، علی رغم اینکه رئال مادرید از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم است و باید در حفظ بازیکنان خود بکوشد ولی با این حال در ژانویه ایسکو را برای خروج آزاد گذاشته اند چون این بازیکن از به دست نیاوردن فرصت بازی در رئال و مورد پسند نبودن زیدان ناراحت است.

 

طبق گزارش، ایسکو با توجه به حضور نداشتن در دیدار مقابل اسپورتینگ و خط خوردن از لیست، می تواند ماه های پایانی حضور خود را در سانتیاگو برنابئو تجربه نماید بازیکنی که در برنامه های زیدان جایی ندارد. طبق گزارش، اگرچه که علت خط خوردن ایسکو از لیست، مصدومیت مچ پای او اعلام شده اما این مشکلات جسمانی تنها بهانه ای برای بازی ندادن به ایسکو می باشد بازیکنی که پس از به دست آوردن 65 درصد از بازی های رئال در زمان آنچلوتی و 62 درصد در زمان بنیتز، در زمان هدایت رئال توسط زیدان، تنها در 47 درصد بازی ها حضور داشته است به صورتی که در فصل جاری تنها در دیدار سوپر کاپ اروپا مقابل سویا از ابتدا در ترکیب قرار گرفت.

 

اسپورت در گزارش خود آورده است که متئو کواچیچ و جیمز رودریگز انتخاب های زیدان به جای استفاده از ایسکو می باشند و این هافبک عملا جایی در کهکشان مادرید ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.