پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش بازی لگانس 1-5 بارسلونا؛ قدرت نمایی بارسلونا برای تیم دیگو سیمئونه

کد خبر : 56443  |  زمان ارسال : شنبه 27 شهریور 1395
دو تیم بارسلونا و لگانس در هفته چهارم لالیگا از ساعت 15:30 به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 5-1 بارسلونا به پایان رسید.

اختصاصی بارسانیوز - در هفته چهارم لیگ اسپانیا، بارسلونا از ساعت 15:30 در دیداری خارج از خانه به مصاف لگانس رفت که این دیدار با برتری پرگل آبی اناری ها به پایان رسید تا شاگردان انریکه با به ثمر رساندن 5 گل مقابل تیم مادریدی لگانس با روحیه خوبی برای دیدار با اتلتیکو مادرید دیگر تیم شهر مادرید در نیوکمپ آماده شوند.

 

اما لوئیز انریکه در ترکیب ابتدایی خود مجددا تغییراتی اعمال کرد به صورتی که در ترکیب 3-3-4 نسبت به دیدار مقابل سلتیک تغییراتی وجود داشت به صورتی که رافینیا در پشت دفاع راست جای سرجی روبرتو را گرفت و ماسکرانو نیز در پست هافبک دفاعی جایگزین بوسکتس شد. همچنین کاپیتان اینیستا نیز از ابتدا در ترکیب بارسلونا به جای آندره گومز نسبت به بازی سلتیک قرار داشت. در بعضی از منابع ترکیب 3-4-3 اعلام شده است.

 

ترکیب لگانس و بارسلونا

گزارش بازی بارسلونا و لگانس

 

نیمه اول

 

بازی را تیم میزبان بهتر از بارسلونا آغاز کرد به صورتی که در 5 دقیقه ابتدایی دو ارسال نصفه و نیمه را از جناح چپ و راست بر روی دروازه ارسال کردند که تراشتگن هر دو توپ را به راحتی دراختیار گرفت و پس از این دو ارسال بود که شاگردان انریکه نیز در زمین لگانش ظاهر شدند و شروع به پاسکاری های خود کردند.

 

درحالی که روند بازی متعادل و آرام شده بود، لگانس در دقیقه 8 مجددا حملات خود را آغاز کرد و زنگ خطر را برای خط دفاعی بارسلونا به صدا درآورد که ضربات بی دقت آن ها ره به جایی نبرد. ضربه اول ماچیس با برخورد به مدافع بارسلونا بلوکه شد.

 

مسی نیز در دقیقه 10 در از پیش رو برداشتن 3 بازیکن لگانس ناکام ماند. در دقیقه 13 نیز اومتیتی و تراشتگن روی تعلل در دفع توپ نزدیک بود که کار دست تیم دهند که اومتیتی با تاخیر مارک برای گرفتن توپ آن را دور کرد.

 

موقعیت خطرناک برای مسیروی پاس در عمق عالی مسی برای نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا به درون محوطه جریمه نفوذ کرد و پاس در عرض زمینی رو به عقب را برای مسی در نزدیکی نقطه پنالتی فرستاد که ضربه بدون معطلی مسی توسط مدافع دور شد.

 

لیونل مسی-لوئیس سوارز

 

گل برای مسیدر دقیقه 15 و ثانیه هایی پس از موقعیت از دست رفته مسی، لئو اولین گل بازی را اینبار روی نفوذ سوارز با از پیش رو برداشتن مدافع مقابل خود و پاس در عرض رو به جلوی او از جناح راست و در موقعیتی تک به تک با دروازبان به ثمر رساند.

 

در دقیقه 17 یک ضربه آزاد عالی برای لگانس روی خط محوطه جریمه با خطای انریکه به دست امد که توپ به دیواره دفاعی برخورد کرد و راهی کرنر شد.

 

در دقیقه 19 مسی با مانور پشت محوطه جریمه پاس خوبی را به نیمار به درون محوطه ارسال کرد که مدافع لگانس به خوبی راه نیمار را سد کرد.

 

موقعیت خطرناک برای نیمار در دقیقه 20 روی پاس رافینیا از جناح راست به درون محوطه برای لوئیس سوارز، ارسال بدون معطلی لوئیس را به جناح مخالف درپی داشت که ضربه قیچی نیمار با برخورد به زمین از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

موقعیت خطرناک توسط لوئیس سوارز روی ممارست و سخت کوشی سوارز، لوئیس با از پیش رو برداشتن دو بازیکن لگانس از جناح چپ به درون محوطه نفوذ کرد که ضربه بازیکن لگانس روی دفع توپ پس از برخورد به پای لوئیس به شکل خطرناک و اتفاقی در حال گل شدن از روی دروازبان بود که دروازبان لگانس توپ را به کرنر فرستاد.

 

اولین کارت زرد بازی را ایوان راکیتیچ با خطا بر روی ماچیس دریافت کرد. سه دقیقه بعد نیز کارل اولین کارت زرد لگانس را نیز دریافت کرد.

 

گل لوئیس سوارز به لگانس

 

گل توسط لویس سوارزدر دقیقه 31 روی پاس به عقب اشتباه هافبک دفاعی لگانس، مسی با فرصت طلبی توپ را در اختیار گرفت و با از پیش رو برداشتن مدافع مقابل خود و نفوذ به درون محوطه با دروازبان لگانس تک به تک شد ولی توپ را به سوارز پاس داد تا لوئیس به راحتی دروازه خالی را باز کند.

 

گل لوئیس سوارز به لگانس

 

یک دقیقه بعد لگانس تا آستانه فرو ریختن دروازه تراشتگن پیش رفت به صورتی که نفوذ ماچیس از جناح چپ باعث شد تا پشت خط عرضی محوطه شش قدم با مارک تک به تک گردد که ضربه او را مارک برگشت داد که توپ برگشتی نیز در مقابل ماچیس افتاد که ضربه دوم او اینبار توسط اومتیتی در مقابل دروازه برگشت داده شد تا درنهایت مارک توپ را جمع کرد.

 

در دقیقه 38 نیز ارسال خطرناکی به درون محوطه جریمه بارسلونا برای ضربه سر گابریل صورت گرفت که دخالت به موقع ماسکرانو این خطر را دفع کرد. ویکتور دیوید دیاز میگوئل نیز در دقیقه 39 کارت زرد دوم تیمش را دریافت کرد.

 

گل توسط نیمار در دقیقه 44 روی پاس در عمق مسی برای سوارز، سوارز روی فرار خود با دروازبان تک به تک شد و اینبار او پاس گل مشابهی را به مانند دو گل قبلی برای نیمار فرستاد که نیمار نیز به راحتی دروازه لگانس را گشود. 

 

گل نیمار به لگانس

 

نیمه دوم

 

در ابتدای نیمه دوم، ویکتور پرز به جای کارل که یک کارت زرد را در نیمه نخست گرفته بود روانه میدان شد.

 

موقعیت خطرناک برای لگانس - اولین موقعیت خطرناک نیمه دوم را کونه با ضربه محکم خود از پشت محوطه جریمه خلق کرد که بارسلونا شانس اورد که توپ دقیقا به جایی رفت که تراشتگن در آن جا حضور داشت. مارک در دو مرحله توپ را مهار کرد. در جریان این موقعیت نیز اومتیتی با مصدومیت مواجه شد ولی مشکل خاصی نبود و مجددا به زمین بازگشت.

 

نکته قابل توجه نیمه دوم پرس شدید لگانس از ابتدای نیمه از محوطه جریمه بارسلونا است. بارسلونا نیز در دقیقه 52 از کرنر خود بهره ای نبرد.

 

خطای پنالتی بر روی نیمار

 

اعلام خطای پنالتی بر روی نیمارروی نفوذ نیمار از جناح چپ به درون محوطه جریمه روی پاس در عمق ارسالی، اونای با کشیدن پیراهن نیمار در موقعیتی تک به تک ستاره برزیلی بارسلونا را روی زمین سرنگون کرد تا مسی پشت ضربه پنالتی بایستد.

 

پنالتی لیونل مسی به لگانس

 

گل توسط لیونل مسیدر دقیقه 55 مسی ضربه پنالتی خود را به کنج دروازه فرستاد.

 

پس از گل چهارم، انریکه دو تغییر در تیم خود ایجاد کرد. ابتدا پاکو الکاسر در دقیقه 56 به جای لوئیس سوارز وارد بازی شد و سپس آردا توران جای راکیتیچ را گرفت.

 

موقعیت خطرناک توسط مسی – روی پاس در عمق زیبای ماسکرانو برای مسی به پشت مدافعان، لئو با سرانتس دروازبان لگانس تک به تک شد که ضربه او پس از واکنش دروازبان توسط مدافع لگانس روی خط دروازه و مقابل پای الکاسر دفع شد که توپ در نهایت در اختیار دروازبان لگانس قرار گرفت.

 

گزارش بازی لگانس و بارسلونا

 

پس از این موقعیت، لگانس مجددا پرس از محوطه جریمه بارسلونا را آغاز کرد.

 

گل آفساید توسط الکاسر روی نفوذ نیمار از جناح چپ، نیمار توپ را مابین نقطه پنالتی و قوس محوطه جریمه به مسی پاس داد که ضربه مسی با واکنش دروازبان به تیرک عمودی برخورد کرد که ضربه برگشتی توسط پاکو در شرایطی به گل تبدیل شد که در موقعیت آفساید قرار داشت.

 

لگانس در دقایق 61 و 62 دو تعویض انجام داد. ابتدا الکساندر جای لوپز را گرفت و سپس عمر راموس به جای ماچیس روانه بازی شد.

 

سوپر گل رافینیادر دقیقه 64 رافینیا با ضربه فوق العاده خود همه را غافلگیر کرد. ضربه رافینیا با پای چپ از پشت کنج قوس محوطه جریمه به زیبایی به تور دروازه چسبید.

 

پس از این گل، اینیستا با تقدیم بازوبند کاپیتانی به مسی، جای خود را به دنیس سوارز داد.

 

پس از گل پنجم بازی از سوی بارسلونا آرام شد و آبی اناری ها در فکر کنترل بازی بودند. شاگردان انریکه و از خط دروازه با تراشتگن در فکر پاسکاری بودند که در این بین گزینه برای ارسال پاس ها نیمار جونیور بود که نیمار روی دو صحنه نصفه و نیمه روی دروازه لگانس خطرساز شد.

 

موقعیت خطرناک توسط پاکو الکاسرلیونل مسی با گرفتن توپ از خط دفاعی، پاس در عمق زیبایی را از پشت خط میانی زمین برای جوردی آلبا ارسال کرد که پاس در عرض او برای پاکو با دخالت مدافع حریف راهی کرنر شد.

 

در دقیقه 79 یک ضربه آزد از پشت قوص محوطه جریمه نصیب لگانس شد که نیمار کارت زرد دریافت کرد.

 

گل برای لگانس توسط گابریل بازیکن برزیلی لگانس با یک ضربه آزاد زیبا دروازه تراشتگن را باز کرد که کم تعداد بودن نفرات دیواره دفاعی دلیل اصلی دریافت این گل بود.

 

موقعیت خطرناک برای لگانسدر دقیقه 85 لگانس فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت که پیکه به خوبی با تکل خود توپ را از پشت محوطه شش قدم راهی کرنر کرد.

 

بازی در ادامه آرام دنبال می شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها شکل نمی گرفت و تنها عمر راموس در دقیقه 87 کارت زرد دریافت کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.