پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنالیز جالب کارشناس اسکای درخصوص سیستم 3-4-3 بارسلونا؛ زیدان کار انریکه را انجام داد!

کد خبر : 56519  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 شهریور 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس، دلیل استفاده از سیستم 3-4-3 توسط لوئیز انریکه را توضیح داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسکای اسپورتس، در هفته چهارم لالیگا هر سه تیم مدعی بارسلونا، رئال و اتلتیکو مادرید مقابل رقیبان خود به پیروزی دست یافتند که گیلم بالاگ مطابق هر هفته به بررسی و تحلیل بازی ها پرداخت که در ادامه به بررسی نظرات او در خصوص بازی های بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید خواهیم پرداخت.

 

گیلم بالاگ در خصوص استفاده انریکه از سیستم 3-4-3 بیان کرد:

 

بارسلونا با سیستم 3-4-3 مقابل لگانس بازی کرد، همان سیستمی که انریکه قبلا نیز چندین مرتبه با آن بازی کرده بود ولی روش استفاده او از این سیستم ثابت کرد که سیستم های بازی صرفا اعدادی بیش نیستند. به عنوان مثال سیستمی 3-4-3 که پپ گواردیولا درحدود 18 مرتبه در اولین فصل حضور خود در بارسلونا از آن استفاده می کرد که دنباله رو سیستم یوهان کرایوف بود، برای برتری خط هافبک در میانه زمین طراحی شده بود درحالی که سیستم انریکه در مقابل لگانس به کلی متفاوت بود.

لوئیز انریکه-نیمار-Luis Enrique

انریکه با سیستم تیمش بیشتر تیم خود را به دو ناحیه با حضور سه مدافع و دو هافبک در مقابل آن ها تفکیک کرد که 5 بازیکن دیگر برای شرکت و طرح ریزی حملات آزاد بودند. این یک شیوه عالی برای دراختیار گرفتن توپ ربایی در اسرع وقت بود چون انریکه احساس کرده بود که لگانس با پرس شدید بازی خواهد کرد. اگر بارسلونا می توانست این پرس را از جلو سرکوب کند در این صورت سه نفر تهاجمی یا مثلث تهاجمی آن ها تنها در برابر سه مدافع حریف قرار می گرفتند و آن ها نیز چندین مرتبه همین کار را انجام دادند و به گل رسیدند.

 

کارشناس اسکای در ادامه درخصوص استفاده انریکه از سیستم چرخشی گفت:

 

سوارز در فصل جاری تنها 5 بازی انجام داده که آخرین بازی را نیز در 35 دقیقه آخر روی نیمکت حضور داشت و  این تصمیم انریکه باتوجه به عملکرد فوق العاده سوارز در تمامی دقایق فصل گذشته کاری شگفت انگیز است. در تیم بارسلونا مجددا سیستم چرخشی استفاده خواهد شد چون دیدیم که مسی و سوارز در مقابل آلاوز روی نیمکت حضور داشتند پس مسی، سوارز و نیمار در تمامی دقایق فصل جاری بازی نخواهند کرد.

 

لوئیس سوارز-Luis Suarez

 

بالاگ سپس در مورد بازی رئال مادرید مقابل اسپانیول اینگونه توضیح داد:

 

زیدان از نظر استراحت دادن به بازیکنان اصلی از انریکه پیروی کرد. گرت بیل و کریس رونالدو در مقابل اسپانیول استراحت کردند تا برای دیدار با ویارئال آماده شوند. با وجود غیبت آن ها، زیدان موفق شد تا شانزدهمین پیروزی پیاپی خود را کسب کند که این با رکورد بارسلونای پپ گواردیولا برابری می کند که البته این 16 پیروزی برای زیدان در دو فصل متفاوت بوده است.

جیمز رودریگز-James Rodriguez

بازی رئال مادرید قابل توجه و چشم نواز نبود اما علی رغم حضور نداشتن دو ستاره خود نتیجه را گرفتند و قادر بودند تا به اندازه کافی روی دروازه اسپانیول موقعیت گلزنی خلق کنند. جیمز از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و با گل خود در وقت های اضافه نیمه اول، ادامه کار را برای زیدان راحت کرد. او کم کم دارد احساس با اهمیت بودن در تیم می کند و این برای جیمز اتفاق خوبی است. او از بیرون از محوطه گل زد که یازدهمین گل خارج از محوطه جریمه اش بود که از زمان ورودش به رئال تنها مسی از این نظر از او بهتر بوده است.

 

بالاگ سپس درخصوص برتری پرگل اتلتیکو مادرید مقابل خیخون بیان کرد:

 

اتلتیکو مادرید با هافبک میانی جدید خود مقابل خیخون به پیروزی دست یافت. هم اکنون کوکه در کنار سائول در میانه میدان با دو وینگر به نام های گایتان و کاراسکو بازی می کند که دو مهاجم تیم گریزمان و کوین گامیرو هستند. طرفداران اتلتیکو از این پیروزی لذت بردند اما بردهای بیشتری را می خواهند که دیگو سیمئونه با جلو کشاندن خط تهاجم خود این نوید را به آنان داد.

آنتوان گریزمان-Antoine Griezmann

سیمئونه با بازیکنان خود به توافق رسیده است که در بازی های خاصی به مانند خیخون بیشتر گل بزنند تا کیفیت خود را بهتر نشان دهند و به نظر می رسد که از چالش ابتدای فصل خود رها شده اند. بدیهی است که آن ها چنین بازی تهاجمی را در مقابل بارسلونا ارائه نخواهند داد و محافظه کارانه تر بازی خواهند کرد. این بازی مهمی برای سیمئونه بود چون پس از خبری بود که روز گذشته در مورد کاهش دو سال از مدت قراردادش با اتلتیکو مادرید منتشر شده بود. با این حال، هواداران همچنان او را خدای تیم خود می دانند و هیچ شکایتی از نتایج ضعیف ابتدای فصل نداشتند و ندارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.