پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

معاون باشگاه بارسلونا درهای نیوکمپ را به روی بلرین بازگذاشت! (مصاحبه)

کد خبر : 56532  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 شهریور 1395
جوردی مستره معاون ریاست باشگاه بارسلونا درهای باشگاه را به روی هکتور بلرین بازگذاشت.

اختصاصی بارسانیوز - پس از منتشر شدن خبرهایی مبنی بر بازگشت هکتور بلرین به بارسلونا برای جانشینی دنی آلوز در نقل و انتقالات ژانویه 2017، جوردی مستره بابت کیفیت بالای بازی هکتور از این انتقال استقبال کرد و آن را تصمیم خوبی برای بلرین دانست. این در شرایطی است که خروج الیکس ویدال در ژانویه محتمل به نظر می رسد.

 

بلرین که محصول آکادمی باشگاه بارسلونا بود اما به دلیل نرسیدن فرصت بازی در زمان حضور دنی آلوز در دفاع راست بارسلونا در 16 سالگی مجبور به ترک آبی اناری ها برای به دست آوردن فرصت بازی شد، هم اکنون این را شانس را دارد تا به خانه اول خود بازگردد و جانشینی شایسته برای دنی علی رغم حضور سرجی روبرتو گردد.

 

جوردی مستره درخصوص هکتور بلرین 21 ساله، بازیکن ثابت در ترکیب آرسنال، عنوان کرد که هکتور می تواند به مانند سسک فابرگاس، پیکه و دنیس به بارسلونا باز گردد و در گفت و گو با اسپورت، گفت:

 

ما در حال حاضر او را یکی از پیروان و مناسب سبک بارسلونا می دانیم. او بازیکنی بزرگ است و هیچ شکی در این خصوص وجود ندارد. ونگر او را با قول دادن به چیزی که ما نمی توانستیم قولش بدهیم برای انتقال به آرسنال متقاعد کرد. ما نمی توانستیم به او وعده بدهیم که در طی دو سال به جای دنی آلوز در بارسلونا بازی کند.

 

هکتور بلرین-Hector Bellerin

 

اما هم اکنون دنی آلوز با جدایی از بارسلونا در یوونتوس در حال توپ زدن است و این فرصت مناسبی برای بازگشت هکتور بلرین می باشد که با بازی در ترکیب ثابت بارسلونا به قهرمانی های متعددی دست یابد.

 

مستره در ادامه درخصوص اهمیت کسب تجربه بازیکنان جوان در سایر باشگاه ها و بازگشت به بارسلونا اینگونه صحبت کرد:

 

در بسیاری از موارد خیلی خوب است که بازیکنان جوان، باشگاه ها را به قصد کسب تجربه بازی ترک کنند و به عنوان یک بازیکن باتجربه به باشگاه بازگردند. شما به فابرگاس، پیکه، جوردی آلبا و سوارز نگاه کنید می بینید که این کار برای پیشرفت آن ها چقدر موثر و خوب بوده است. من امیدوارم که همین اتفاق درخصوص سرجی سمپر نیز بیافتد. به دست آوردن فرصت بازی در سایر تیم ها برای بازیکنان با اهمیت است. این روش برای پیشرفت بازیکنانی که دی ان ای بارسلونایی را در خون خود حفظ کرده اند بسیار موثر است.

 

لازم به ذکر است که بلرین تا سال 2019 با آرسنال قرارداد دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.