پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مائوریسیو لموس دلیل رد پیشنهاد بارسلونا را اعلام کرد !

کد خبر : 56537  |  زمان ارسال : سه شنبه 30 شهریور 1395
مائوریسیو لموس مدافع لاس پالماس که برای مدتی مورد نظر باشگاه بارسلونا قرار داشت درنهایت پیشنهاد رسمی آبی اناری ها را نپذیرفت و دلیل خود را از این تصمیم توضیح داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، مائوریسیو لموس ادعا کرده است که پیشنهاد بارسلونا را بابت عدم پیشرفت و گرم نمودن خود برای نشستن بر روی نیمکت رد کرده است و دلیل تصمیم خود را توضیح داد.

 

مدافع اروگوئه ای لاس پالماس بیان کرد:

 

ما در حال صحبت کردن در خصوص پیوستن به یکی از بهترین باشگاه های  جهان هستیم. در 20 سالگی و قرار داشتن چنین پیشنهادی بر روی میز، شرایط بازی کردن منظم برای من فراهم نبود و بنابراین فکر می کنم که ماندن در لاس پالماس بهترین تصمیم برای پیشرفت کردنم با توجه به انجام بازی های منظم بود.

 

لموس در ادامه درخصوص آینده خود و احتمال پیوستن به جمع آبی اناری ها نیز توضیح داد:

 

هر چیزی می تواند در فوتبال رخ بدهد ولی در حال حاضر تنها به لاس پالماس فکر می کنم و در مورد اینکه بهترین فصل دوران حرفه ای خودم را رقم بزنم. من همیشه می دانستم که در لاس پالماس باقی خواهم ماند و در طول شنیدن خبرهای پیشنهاد بارسلونا تنها آرامش خود را حفظ کردم. شرایط من در اینجا خوب است و هرگز گزینه خروج را در نظر نداشتم و ندارم چون زمانی که به لاس پالماس پیوستم به خودم گفتم که می خواهم در اینجا فرصت انجام بازی های متعدد برای پیشرفت را به دست آورم. لاس پالماس محلی مناسب برای حفظ روند رو به رشد خودم و برطرف نمودن ضعف هایم است.

 

لموس تا زوئن 2021 با لاس پالماس قرارداد دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.