پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

21 سپتامبر 2008، داستان خوشبختی از ال مولینون آغاز شد !

کد خبر : 56702  |  زمان ارسال : شنبه 3 مهر 1395
استادیوم ال مولینون تیم خیخون، آغاز مسیری هیجان انگیز برای یکی از موفق ترین تیم های بارسلونا بود.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش مارکا، آبی اناری ها امروز در هفته ششم لالیگا در زمینی به میدان خواهند رفت که اولین پیروزی تیم بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا در انجا به دست آمد، بردی که در انتها به فتح 6 جام در یک فصل منجر گشت.

 

قطعا آغاز شکوهمند دوران پپ گواردیولا، یکی از درخشان ترین فصول تاریخ باشگاه را رقم زد، فصلی که مسیر شیرین آن از پیروزی در ال مولینون پس از دو هفته ناکامی در نتیجه گیری در لالیگا آغاز شد.

 

پس از اینکه بارسلونا در فصل 2008/09، در هفته اول مقابل نومانسیا با نتیجه 1-0 مغلوب شد و در هفته دوم با تساوی 1-1 مقابل راسینگ سانتاندار درنیوکمپ متوقف گشت، تیم انریکه باید خود را در هفته سوم در ال مونینون مقابل خیخون اماده می کد که بارسلونا توانست در این دیدار خارج از خانه، با برتری سنگین 6-1 اولین پیروزی فصل را کسب کند تا گواردیولا دهان منتقدان را ببندد.

 

ساموئل اتوئو

 

بارسلونا در شرایطی امروز به زمین خیخون خواهد رفت که لیونل مسی، زننده دو گل از دیدار 21 سپتامر 2008 را در ترکیب خود نمی بیند. در دیداری که مسی در دقایق 85 و 90 دو گل انتهایی بارسلونا را به ثمر رساند، ژاوی، اتوئو، خورخه و اینیستا زننده 4 گل نخست بارسلونا بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.