پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: آخرین شکست خورده دفن شد!؛ بارسلونا به دنبال ادامه شکست ناپذیری فوق العاده در ال مولینون!

کد خبر : 56717  |  زمان ارسال : شنبه 3 مهر 1395
بارسلونا بیش از دو دهه می باشد که رنگ شکست در استادیوم ال مولینون تیم خیخون را به خود ندیده است.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، آخرین باری که تیم بارسلونا در استادیوم تیم خیخون شکست خورد، به زمان هدایت بارسلونا توسط یوهان کرایوف به سپتامبر 1994 باز می گردد که آبی اناری ها نتیجه بازی را 2-1 واگذار کردند، یوهان کرایوفی که چند ماه قبل در سال 2016 درگذشت.

 

استادیوم ال مولینون که در سال 1905 تاسیس شده است، از سال 1994 تاکنون رنگ پیروزی مقابل بارسلونا را به خود ندیده به صورتی که در طی این 22 سال، 9 بار پذیرای بارسلونا بوده که حاصل ان 6 شکست و سه تساوی مقابل غول کاتالونیایی می باشد. بارسلونا در فصل گذشته به راحتی با دو گل مسی و یک گل از لوئیس سوارز با نتیجه 3-1 به برتری دست یافت.

 

اما در 4 سپتامبر 1994، آبلاردو (مربی فعلی خیخون و بازیکن سابق بارسلونا) که در تابستان از خیخون به بارسلونا پیوسته بود، مقابل هم تیمی های قبلی خود قرار می گرفت هرچند که توسط کرایوف به بازی گرفته نشد.

 

یوهان کرایوف-Johan Cruyff

 

این بازی که در هفته نخست لیگ برگزار می شد، ابتدا بارسلونا با گل فوئمن پیش افتاد اما دو گل از لدیاخوف و پییر باعث شد تا خیخون با نتیجه 2-1 پیروز گردد تا اینچنین آخرین برد خیخون در ال مولینون مقابل بارسلونا در شب اخراج پپ گواردیولا رقم خورده باشد.

 

نکته جالب اینجاست که خیخون در آن فصل تنها در 7 بازی به پیروزی رسید و بارسلونا نیز پس از رئال مادرید، دپورتیوو و بتیس در رتبه چهارم قرار گرفت. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.