پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: برنامه درمانی لیونل مسی برای رهایی از مصدومیت!؛ عمل جراحی؟

کد خبر : 56719  |  زمان ارسال : شنبه 3 مهر 1395
لیونل مسی از هم اکنون برنامه درمانی خود را برای رهایی از مصدومیت کشاله ران آغاز کرده است.

اختصاصی بارسانیوز - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید از ناحیه کشاله ران آسیب دید، از هم اکنون برنامه درمان خود را آغاز کرده است که طبق گزارش اسپورت، عمل جراحی صورت نخواهد گرفت.

 

طبق گزارش منتشر شده، باتوجه به اینکه قبلا این آسیب دیدگی مسی بهبود پیدا کرده بود و هم اکنون نیز التهاب آن کمتر است، او پس از چند روز استراحت مطلق، جلسات فیزیوتراپی خود را آغاز خواهد کرد تا به تمرینات تیم اضافه گردد.

 

اما دوره رهایی از مصدومیت مسی، چند روز زمان می برد؟

 

طبق گزارش اسپورت، برنامه درمانی مسی از هم اکنون آغاز شده است و اولین روزهای دوره درمان برای لئو به دلیل استراحت مطلق جهت کاهش درد و التهاب ان خسته کننده سپری می شود چون در طول چند روز آینده صرفا اقدامات پیشگیرانه پزشکی و درمانی صورت می گیرد.

مصدومیت مسی مقابل اتلتیکو مادرید

اما لئو از چند روز آینده و با کاهش التهاب، جلسات فیزیوتراپی خود را با با فیزیوتراپ آرژانتینی خود به نام مارسلو اندریا آغاز خواهد کرد که طبق گزارش، مرحله فیزیوتراپی او به مدت تقریبی 10 روز به طول خواهد انجامید و می تواند گفت که دو هفته دیگر جلسات فیزیوتراپی مسی پایان می پذیرد.

 

بنابراین لئو می تواند پس از این دو هفته، به آرامی به تمرینات تیم اضافه گردد که حداکثر 6 روز زمان خواهد برد تا مسی به مرز آمادگی برسد که در نهایت، دوره کامل درمانی او به مدت تقریبی 3 هفته خواهد شد.

 

طبق گزارش اسپورت، هدف اصلی بارسلونا این است که مسی به صورت کامل در دیدار مقابل منچستر سیتی، یعنی دومین دیدار بارسلونا پس از بازی های ملی، حضور یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.