پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش بازی خیخون 0-5 بارسلونا؛ برد شیرین بارسلونا با رنگ عوض کردن نیمار!

کد خبر : 56721  |  زمان ارسال : شنبه 3 مهر 1395
آبی اناری ها در هفته ششم لالیگا مقابل خیخون قرار گرفته اند که با بازی نیمار به سبک مسی توانستند پیروز شوند.

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا از ساعت 17:45 در غیاب مسی و کاپیتانی بوسکتس به مصاف خیخون رفت که این بازی با درخشش نیمار بابت به ثمر رساندن 2 گل و پر کردن جای مسی توسط نیمار با ارائه سبک بازی لئو، با برتری 5-0 شاگردان انریکه به پایان رسید.

ترکیب خیخون مقابل بارسلونا

ذخیره های بارسلونا و خیخون

 

ترکیب بارسلونا مقابل خیخون

 

نیمه اول

 

در اولین دقیقه از بازی، لوکاس دینیه با خطایی که بر روی او صورت گرفت، با احساس مصدومیت برای مداوا از زمین بازی خارج شد به صورتی که جوردی آلبا در حال گرم کردن خود برای ورود به زمین بود اما دینیه به بازی برگشت.

 

در ادامه و در دقیقه دوم، نیمار روی تک روی خود در میان بازیکنان خیخون گرفتار شد و روند بازی در ابتدای کار پرخطا و همراه با خشونت بود.

 

ضربه آزاد برای بارسلونا - در نهایت اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 9 با خطای آلبرتو لورا بر روی رافینیا شکل گرفت جایی که یک موقعیت عالی از روی ضربه آزاد از پشت محوطه برای آبی اناری ها فراهم شد. لورا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

 

ضربه نیمار پس از برخورد به دیواره دفاعی دراختیار دروازبان قرار گرفت.

 

در 10 دقیقه ابتدایی نکته قابل توجه، جو فوق العاده هواداران خیخون است که روی هر تصمیم داور واکنش نشان می دهند به صورتی که در دقیقه 10 آبلاردو فرناندز و هواداران خیخون اعتقاد به خطای هند بازیکن بارسلونا روی یک ضدحمله داشتند.

 

آندره گومز مقابل خیخون

 

در ادامه بارسلونا دو موقعیت را برای گلزنی به دست آورد که هر دو موقعیت با اعلام شدن آفساید از دست رفت.

 

بازی در ادامه آرام و بدون موقعیت دنبال می شد تا اینکه در دقیقه 19 اتفاق جالبی رخ داد و تراشتگن مرتکب اشتباه فاحشی شد.

 

اشتباه تراشتگن - تراشتگن در دقیقه 19، پشت قوس محوطه توپ را روی ارسال مهار کرد ولی همراه با توپ به درون قوس محوطه رفت و از محوطه خارج شد که کمک داور خطای هند او را اعلام کرد تا موقعیت مناسبی برای خیخون از روی ضربه آزاد به وجود آید. ضربه آزاد نیز به دیواره دفاعی برخورد کرد و خطر از دروازه دور شد.

 

در دقیقه 24 روی پاس آندره گومز، لوئیس سوارز در موقعیت خوبی درون محوطه قرار گرفت ولی پاس در عرض او به بازیکن هم تیمی نرسید و توپ از دروازه دور شد. توپ و میدان و مالکیت آن از ابتدای بازی به سود بارسلونا بوده است.

 

اشتباه آردا توران - آردا در دقیقه 25 با اشتباه خود توپ را از دست داد که نزدیک بود ضدحمله خطرناکی توسط خیخون ترتیب داده شود که رافینیا پشت محوطه توپ را گرفت.

 

موقعیت خطرناک توسط آندره گومز – در دردقیقه 27 و در یک حمله از سوی بازیکنان بارسلونا، گومز با گرفتن توپ درون محوطه جریمه، ضربه محکم خود را در حضور مدافعان و نیمار و سوارز از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

 

گل توسط لوئیس سوارز (29)

در دقیقه 29، آردا توران با لو رفتن توپ بازیکنان خیخون، پاس بدون معطلی و هوایی خود را از مرکز زمین برای سوارز فرستاد که سوارز بدون مزاحمت با فرار خود در موقعیتی تک به تک با کوئلار، توپ را با دریبل از او روی خط محوطه جریمه عبور داد و دروازه خالی از دروازبان را باز کرد.

 

پاس گل اردا توران به لوئیس سوارز

گل سوارز به خیخون

 

 

 

گل توسط رافینیا (32)

روی پاس در عمق زیبای نیمار از پشت محوطه به جناح راست برای سرجی روبرتو، سرجی بلافاصله سانتر کم ارتفاع خود را به پشت محوطه شش قدم فرستاد که ضربه سر شیرجه ای رافینیا به درون دروازه رفت.

گل رافینیا به خیخون روی ارسال روبرتو

گل رافینیا به خیخون

 

نیمار مجددا در دقیقه 34 در تله آفساید قرار گرفت.

 

تراشتگن یک دقیقه بعد روی نفوذ موی گومز، ارسال زمینی او از درون محوطه جریمه را به صورت درازکش مهار کرد.

 

در دقیقه 35، روی همکاری خوب سوارز و نیمار در پشت کنج محوطه جریمه خیخون، یک کرنر برای بارسلونا حاصل شد.

 

لوئیس سوارز مقابل خیخون

 

موقعیت خطرناک برای سوارز – روی دفع کرنر، بوسکتس از میانه های زمین ضربه بلند و بی هدفی را به توپ زد که به مانند پاس آردا اینبار به صورت اتفاقی به لوئیس سوارز رسید که لوئیس با کنترل عالی توپ، در موقعیتی تک به تک از زاویه بسته، شوت خود را به کنار تور دروازه زد و پاس نداد.

 

موقعیت خطرناک برای خیخون – ارسال پر قدرت بازیکن خیخون از نزدیکی های خط کرنر درون محوطه، با اثر گذاری تراشتگن از سوی مخالف به پرتابی برای تیم میزبان تبدیل شد و توپ به صورت خطرناک از تمام بازیکنان گذشت.

 

بارسلونا پس از به ثمر رساندن دو گل، همچنان در حال ایجاد موقعیت گلزنی است و پرتعداد حمله می کند و رافینیا یکی از کلیدی ترین ارکان تهاجمی بارسلونا بوده است.

 

 

شادی پس از گل رافینیا

 

شادی پس از گل رافینیا

 

نیمه دوم

 

در ابتدای نیمه دوم و در ثانیه 30، پاس تراشتگن را سرجی روبرتو به خوبی کنترل نکرد و از روی این پرتاب اوت، یک کرنر نصیب خیخون شد که کرنر ارسالی نیز دفع گردید تا خیخون توپ و میدان را دراختیار بگیرد. سیستم بازی خیخون از نمای بالا 4-2-4 به نظر می رسد.

 

اشتباه تراشتگن در پاس – تراشتگن در دقیقه 48 در ارسال پاس زمینی خود به نیمه های زمین خودی دچار اشتباه شد که نزدیک بود روی دروازه خطرساز شود که در نهایت با حضور به موقع مدافعان بارسلونا راهی کرنر شد و از کرنر نیز بازیکنان تیم میزبان بهره ای نبردند.

 

اولین موقعیت نصفه و نیمه بارسلونا در نیمه دوم در دقیقه 54 از ارسال در عمق بلند نیمار از میانه های زمینه به سوی دیگر زمین برای سرجی روبرتو خلق شد که ارسال سرجی روبرتو به راحتی دراختیار کوئلار قرار گفت. روبرتو یکی از بهترین های بارسلونا بوده است.

 

سرجی روبرتو

 

موقعیت خطرناک برای خیخون - در دقیقه 56 روی همکاری خوب بازیکنان خیخون در پشت محوطه جریمه، بازیکن خیخون به درون محوطه نفوذ کرد که ضربه از زاویه بسته او توسط تراشتگن روانه کرنر شد.

 

گل آفساید متیو – در دقیقه 61 خطایی روی نیمار صورت گرفت که ارسال نیمار با ضربه سر پیکه همراه بود که پیکه توپ را به شکل پاس برای متیو فرستاد اما آفساید پیکه اعلام شد.

 

بازی در ادامه با حملات نسبی خیخون دنبال می شد که خطرساز نبودند و بارسلونا چشم به ضدحملات داشت.

 

در دقایق 68 و 69 سه تعویض صورت گرفت که سهم خیخون 2 و سهم بارسلونا یک تعویض بود.

 

2 تعویض خیخون – کارلوس کاسترو به جای کوپ و بوردونادو به جای دنیل آرنااود روانه بازی شدند.

 

تعویض بارسلونا – دنیس سوارز به جای بوسکتس وارد زمین شد.

 

تعویض بارسلونا در دقیقه 72 - پاکو الکاسر جای لوئیس سوارز را در ترکیب بارسلونا گرفت.

 

خیخون همچنان پشت محوطه جریمه بارسلونا سعی در خلق موقعیت دارد اما بازیکنان بارسلونا به خوبی توپ ها را دفع می کنند.

 

اخراج آلبرتو لورا 74

آلبرت لورا با خطا بر روی سرجی روبرتو در پشت کنج محوطه جریمه روی پاس دنیس سوارز، با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

 

ورود داگلاس پریرا در دقیقه 76

آبلاردو فرناندز در دقیقه 76، داگلاس بازیکن قرضی بارسلونا را به جای ویکتور رودریگز برای تقویت خط دفاعی بابت اخراج لورا روانه میدان کرد.

 

بازی از زمان اخراج لورا، مجددا به دست بارسلونا افتاده است اما عزمی جدی برای گلزنی دیده نمی شود و به نوعی بازیکنان دو تیم به چنین نتیجه ای راضی هستند.

 

همچنین جالب ترین نکته تا به اینجای کار این است که در غیاب مسی، نیمار با عقب آمدن و گرفتن توپ در میانه زمین بازی سازی می کند.

 

گل توسط نیمار (81)

روی پاس در عمق نیمار از میانه زمین به جناح راست برای سرجی روبرتو، ارسال زمینی روبرتو توسط پاکو الکاسر به تیر افقی برخورد کرد که نیمار با رساندن خود به درون محوطه جریمه با کنترل توپ بر روی سینه و فریب دروازبان، توپ را به راحتی به گل تبدیل کرد.

گل نیمار به خیخون

برخورد ضربه الکاسر به تیرک خیخون

گل نیمار به خیخون

 

گل توسط آردا توران (85)

روی پاس دنیس سوارز از پشت محوطه جریمه به جناح راست برای سرجی روبرتو، ارسال زیبای سرجی را آردا توران با ضربه سر از روی خط محوطه شش قدم به گل تبدیل کرد. 

گل آردا توران به خیخون

 

فرناندو در دقیقه 86 با خطا بر روی رافینیا کارت زرد دریافت کرد.

 

گل توسط نیمار (88)

روی همکاری الکاسر و دنیس در پشت محوطه جریمه، پاس در عمق زمینی کوتاه دنیس از پشت قوس برای نیمار، ضربه بدون معطلی نیمار با پاس چپ را از پشت کنج محوطه شش قدم در پی داشت که ضربه ستاره برزیلی بارسلونا به گل تبدیل شد.

 

برخورد ضربه نیمار به تیرک دروازه – روی همکاری های بازیکنان بارسلونا در پشت محوطه جریمه، نیمار ضربه ای را روانه دروازه کوئلار کرد که توپ پس از برخورد به تیرک عمودی جناح مخالف با برخورد به کوئلار، در اختیار دروازبان این تیم قرار گرفت.

 

داور 3 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.