پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کریس رونالدو عبارت "رئال یک تیم نیست" را 2 مرتبه ثابت کرد! + تصاویر

کد خبر : 56741  |  زمان ارسال : یکشنبه 4 مهر 1395
همچنان از اردوی رئال مادرید عدم اتحاد به چشم می خورد که زمینه نزول این تیم را فراهم خواهد کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، با قضاوتی ساده از چهره کریس رونالدو می توان دریافت که کریس از تصمیم سرمربی خود برای تعویض با وازکز در دیدار مقابل لاس پالماس راضی نبوده است، اتفاقی که به هیچ وجه در تیم بارسلونا از سوی ستاره های بزرگ آن دیده نمی شود.

 

تعویض شدن زیدان در رئال یک اتفاق عادی در زمانی که مصدوم نباشد نیست چون در واقع تا مصدومیتی درکار نباشد، کریس تعویض نخواهد شد اما این ماجرا در دیدار مقابل لاس پالماس نقض شد به صورتی که سرمربی فرانسوی رئال، پس از گل برتری بنزما در دقیقه 72، با ورود وازکز در دقیقه 73 به زمین بازی به جای کریس رونالدو، زمینه ساز چهره درهم این ستاره پرتغالی شد.

 

نارضایتی رونالدو از تعویض مقابل لاس پالماس

 

بنابراین کریس رونالدو از ورود هم تیمی خود و تصمیم سرمربی اش با چنین تجربه و سن و سالی ناراضی است و دلیل بر عدم اعتماد بر هم تیمی خود می باشد. اما نامناسب بودن رفتار کریس در بازی مقابل لاس پالماس به همین جا ختم نمی شود و کریس با خوشحالی نکردن خود بار دیگر خبرساز شد.

 

لحظه نارضایتی رونالدو از تعویض با وازکز

 

طبق گزارش منتشر شده، پس از گل کریم بنزما که رئال را 2-1 پیش از لاس پالماس پیش انداخت، رونالدو با گرفتن یک ژست عجیب و غیر قابل درک از خود خوشحالی بروز نداد در حالی که یک بازیکن باید نسبت به کلیه بازیکنان تیم متعهد باشد. بنابراین او با 32 سال سن بر روی نیمکت نشست تا در دقایق پایانی با شاهد بودن دریافت گل تساوی، شب تلخ تری را تجربه کند.

 

نارضایتی رونالدو از تعویض مقابل لاس پالماس

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.