پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : انریکه باید 2 بازیکن را برای بازی با گلادباخ بیرون کند !

کد خبر : 56792  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1395
بارسلونا چهارشنبه شب به مصاف مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان اروپا میرود اما 2 بازیکن از میان دعوت شده های بازی باید دور انداخته شوند !

اختصاصی بارسا نیوز - لوئیس انریکه مارتینز تصمیم گرفت 20 بازیکن را برای بازی بعدی بارسلونا که در لیگ قهرمانان است دعوت کند . بنابراین باید 2 بازیکن را قبل از بازی رد کند ! ( لیست 20 نفره )

 

به گزارش اسپورت , به احتمال قوی یکی از این بازیکنان جوردی ماسیپ است . با حضور یاسپر سیلسن به عنوان دروازه بان دوم دیگر نیازی به ماسیپ نیست !

 

در مورد بقیه ی بازیکنان اما پیچیدگی وجود دارد . سرمربی در هر صورت باید 1 بازیکن دیگر به جز ماسیپ را نیز رد کند . منطقی ترین تصمیم انریکه انتخاب یکی از میان مدافعان است !

 

الیکس ویدال به دلیل اختلافش با انریکه نفر بعدی می تواند باشد . او در 4 بازی بارسلونا ( 3 دیدار لالیگایی و بازی قبلی لیگ قهرمانان برابر سلتیک ) دعوت نشد . اگر سویا را حساب کنیم 5 دیدار !

 

لیونل مسی و ساموئل اومتیتی به دلیل مصدومیت دعوت نشدند .

 

اما اگر انریکه تصمیم بگیرد یکی از هافبک ها را حذف کند چه ؟

در این صورت با توجه به اینکه جوردی آلبا , راکیتیچ و اینیستا مقابل خیخون استراحت کردند , بازیکنی که بخواهد از میان هافبک ها حذف شود این 3 نباشند . حذف آندره گومز و دنیس سوارز محتمل تر است .

 

سرجیو بوسکتس نیز بازیکن بسیار کلیدی است و برای یک بازی لیگ قهرمانان بعید است بازی نکند . در همین حال رافینیا و آردا توران نیز دو گزینه برای جایگزینی مسی هستند و بعید است که آنها نیز حذف شوند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.