پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

واکنش کلودیو براوو به بازی برابر مسی , نیمار و لوئیس سوارز !

کد خبر : 56793  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1395
کلودیو براوو درباره MSN و بازی با بارسلونا صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - کلودیو براوو که این تابستان راهی منچستر سیتی شد درباره MSN وشرایط خود با سایت رسمی یوفا  مصاحبه ای انجام داده است.

 

بهترین دوران خودت را در منچستر سیتی داشته ای؟

خب تقریبا میشه گفت بسیاری ! این واقعا خوب است که شما جایی بازی کنید که احساس خانه خودتان را داشته باشد . من به تیمی آمدم که هواداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد وقتی در ورزشگاه این مقدار هوادار را میبیند هیجان انکیز است ! ما اینجا سعی میکنیم بهترین فوتبال را ارائه بدیم میبینیم که بعضی تیم ها از کار ما کپی میکنند که این نشان می دهد کادر فنی در حال انجام کار بزرگی هستند که این برای من بسیار خوب است.

 

 

به عنوان یک دروازه بان بازی با توپ شما خوب شده است آیا این مهم است برای یک دروازه بان؟

 

قطعا ! من همیشه عاشق این هستم در زمین درحال جنب و جوش باشم دیگر مثل قدیم نیست که دروازه بان فقط بایستد و توپ گیری کند ! دروازه بان باید در بازی باشد مانند یک بازیکن . امروزه دروازه بانی بسیار سخت تر از گذشته است و صرفا تمرکز روی یک نقطه نیست.

 

بازی با بارسلونا و برگشت به نیوکمپ به تو انگیزه میدهد؟

 

قطعا همین طور است من این شرایط را وقتی با بارسلونا جلوی سوسیداد بازی کردیم را تجربه کردم و این به من انگیزه مضاغف میدهد و امیدوارم در آن بازی ما پیروز شویم !

 

 

تو از نزدیک با MSN تمرین کرده ای . به عنوان یک دروازه بان چه احساسی داشته ای؟

 

تمرین همراه با آن ها آن هم هر روز واقعا فوق العاده بود ! آن ها بهترین ها هستند چه از نظر بازی و چه شخصیتی ما باهم مثل یک شریک بوده ایم ! اما حالا از هم جدا هستیم اما همیشه دوستانی خوبی برای هم باقی خواهیم ماند . من قبلا نیز مقابل آن ها بازی کرده ام و این شرایط را تجربه کرده ام و امیدوارم بازی با بارسلونا یک بازی بزرگ باشد !

 

آیا MSN برای شما یک کابوس است؟

 

نه هرگز ! اتفاقا یک انگیزه است برای بهتر ظاهر شدن . شما آن را به عنوان یک چالش برای درخشش نگاه کنید ! آن ها بهترین هستند و همین باعث یک ترس در وجود شما می شود که انگیزه بهتر شدن را در شما بوجود می آورد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.