پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : مصاحبه ی جنجالی باشگاه گلادباخ با تراشتگن ; آیا جاسوسی ما را به بارسلونا کردی ؟ ( کامل )

کد خبر : 56813  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مهر 1395
دروازه بان آلمانی بارسلونا با سایت رسمی باشگاه مونشن گلادباخ مصاحبه ای انجام داده است !

اختصاصی بارسا نیوز - مارک آندره تراشتگن از این باشگاه آلمانی به بارسلونا پیوست و قرار است چهارشنبه در ورزشگاهی به میدان برود که روزی خانه ی او بود !

 

برای مارک تراشتگن بازی چهارشنبه شب خاص است چرا که او برابر تیم سابق خود قرار میگیرد و از همین رو در مصاحبه ی خود آن را رویایی توصیف کرده است !

 

منبع : سایت مونشن گلادباخ !

 

مارک آندره , شما وقتی بارسلونا با بورسیا هم گروه شد چه عکس العملی نشان دادید ؟

مارک تراشتگن : صادقانه میگویم زمانی که در گلدان بازل و گلادباخ بود من ابتدا در ذهنم به بازل فکر میکردم . اما نتیجه ی این قرعه کشی بدون شک برای من فوق العاده ویژه بود . من واقعا به دنبال پیروزی هستم و میدانم که شما هم جلوی بارسلونا همین نتیجه را میخواهید .

 

پیام های زیادی به دست من رسید . مثلا " هی شما نتیجه ی قرعه کشی را میدانید ؟ " و بعضی هم میگفتند اگر فرصت کنند بلیط بازی را تهیه خواهند کرد اما روشن است که بازی مثل این برای همه آسان نیست .

 

آیا فکر میکنی به زودی به اینجا برگردی ؟

مارک تراشتگن : بازگشت من به گلادباخ که قطعا خیلی زودتر از انتظارات رخ داد و من واقعا نمیتوانم برای آن صبر کنم . بورسیا اولین عشق من است و همیشه خواهد بود !

 

اما من 100 درصد بارسایی هستم و در زمین در آن روز تنها باشگاه من است . روشن است که ما میخواهیم بهترین عملکرد خود را داشته باشیم و 3 امتیاز بازی را در ورزشگاه بروسیا پارک کسب کنیم !

 

شما 2 سال پیش یک پیام خیلی احساسی دادید . به نظر شما پذیرفته شد و در مورد رفتار طرفداران بورسیا در روز چهارشنبه چه فکری میکنید ؟

مارک آندره تراشتگن : خداحافظی من واقعا کار سختی بود . من فکر میکنم که طرفداران این باشگاه میدانند که من چقدر دوستش دارم و همه چیزم را از این باشگاه دارم . اما بارسلونا یکی از معدود باشگاه هایی بود که مرا میخواست , یکی از چند باشگاهی که مرا زیر نظر داشتند و گرفتن تصمیم برای ترک مونشن گلادباخ دشوار بود .

 

Marc André ter Stegen - مارک آندره تراشتگن

 

فرصت بازی در بارسلونا واقعا چیز خاصی است . سطح اینجا خیلی بالاتر است و ما همیشه برای قهرمانی لیگ همه را به چالش میکشیم و چند سال گذشته قهرمانی های بسیاری کسب کردیم . من مطمئن هستم که طرفداران بورسیا میتوانند تصمیم مرا درک کنند .

 

شما بازی رفت در ورزشگاه بروسیا پارک را بیشتر می پسندید یا بازی با باشگاه سابق خودتان در نیوکمپ که 6 دسامبر است ؟

مارک آندره تراشتگن : من میدانم که بسیاری از طرفداران گلادباخ به بارسلونا سفر میکنند و به همین دلیل برای من بسیار ویژه است . اما من یک حرفه ای هستم و آینده ام را میدانم . من فکر میکنم در درجه ی اول بازی فوتبال اهمیت دارد و میدانم  چقدر سخت است در مونشن گلادباخ پیروز شویم .

 

آیا شما به هم تیمی هایشان برای شکست گلادباخ مشاوره میدهید ؟

مارک آندره تراشتگن : من میدانم که این بازی دشواری خارج از خانه برای ماست . ما تعدادی از بازی های مونشن گلادباخ در لیگ قهرمانان سال های قبل را تماشا کردیم و بازی گلادباخ با سویا یکی از تیم هایی اسپانیایی را دیدیم که موفق به پیروزی شدید . ما خودمان را برابر گلادباخ مانند هر رقیب دیگری آماده میکنیم و لازم نیست که من به آنها راهنمایی بدهم .

 

Marc André ter Stegen - مارک آندره تراشتگن

 

در ویدیو تجزیه و تحلیل میشود دید که گلادباخ چه نقاط قوتی دارد و در چه مناطقی قوی است . ما سعی میکنیم آنها را پیدا و مانند هر رقیب دیگری از آنجا صدمه بزنیم .

 

بورسیا در لیگ زمانی که شما اولین بازی خود را در آوریل 2011 انجام دادید جایگاه پایینی داشت . تقریبا 5 سال و نیم گذشته و باشگاه به مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان راه یافته است و برای دومین سال متوالی واجد شرایط است . آیا شما هنوز هم خودتان را بخشی از این رشد میدانید ؟

مارک آندره تراشتگن : رشد بورسیا طی سال های اخیر فوق العاده است . من خوشحالم که میتوانیم این را بگویم بخشی از این باشگاه از زمانی که شروع به بهتر شدن کرد بوده ام . من همیشه امیدوارم بورسیا با مدیریت خود واجد حضور در لیگ قهرمانان شود و من در حالی که در بارسلونا هستم با انگشتان خود هم تیمی های قدیمی ام را نشان دهم . بورسیا در سال های اخیر به سطح جدیدی رسیده و من امیدوارم همچنان موفق باشد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.