پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دستور جالب و جدید به باشگاه های اسپانیایی برای افزایش درآمد تلویزیونی!

کد خبر : 56823  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مهر 1395
طبق گزارش منابع بریتانیایی، چمن های فوتبال در اسپانیا سبزتر خواهند شد!

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، لالیگا در تلاش است تا برای رقابت مالی با باشگاه های انگلیسی در پخش تلویزیونی و درآمد از آن راهکار جدیدی را به راهکارهای قبلی اضافه نماید.

 

طبق گزارش منتشر شده، لالیگا برای افزایش پخش تلویزیونی خود بعه راهکاری فراتر از داشتن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو ستاره حال حاضر فوتبال جهان نیازمند است و سازمان لیگ کشور اسپانیا پس از تصمیم برای اعمال قانون پر کردن سکوها در جایگاه مقابل دوربین، درخواست عجیب و جالب دیگری را از باشگاه های اسپانیایی بابت سبزتر کردن چمن استادیوم ها کرده است.

 

از آنجا که باشگاه های اسپانیایی برای رقابت و توان مالی با باشگاه های انگلیسی خواهان افزایش مبلغ پخش تلویزیونی هستند، آدولفو بارا مدیر بازاریابی لیگ اسپانیا در حاشیه کنوانسیون SoccerEx، درخصوص راهکارهای افزایش درآمد بیان کرد:

 

مشکل با اسپانیاست. اسپانیا در تابستان واقعا گرم است و اگر شما در ماه سپتامبر به برخی از استادیوم ها بنگرید می بینید که چمن زرد است و در حال حاضر با باشگاه ها در گفت و گو هستیم تا از سبزتر بودن چمن استادیوم ها اطمینان پیدا کنیم.

 

مطابق با قوانین جدید پخش تلویزیونی، تیم های کوچکتر نیز با برآورده کردن درخواست های شرکت پخش تلویزیونی، درآمد بیشتری نسبت به سال های قبل به دست خواهند آورد. همچنین بورخا گونزالس مدیر ورزشگاه اتلتیک بیلبائو نیز از تغییرات و بازسازی زمین چمن سن مامس و تبلیغات اطراف آن قبل از آغاز فصل خبر داد.

 

بنابراین به نظر می رسد که اسپانیا قدرت و سیطره خود بر فوتبال اروپا را در رقابت با باشگاه های انگلیسی برای سال های آینده با توجه به میزان پول خرج شده توسط باشگاه های انگلیسی و توان رقابتی بالای مالی ان ها در خطر می بیند چون انگلیسی با درآمد سالیانه  8.3 میلیارد پوند از پخش بازی های تلویزیونی در قرارداد سه ساله جدید خود، گامی بزرگ در عرصه رقابت برداشته اند و این درحالی است که درآمد باشگاه های اسپانیای از پخش تلویزیونی در مجموع 1.6 میلیارد پوند می باشد.

 

از این رو، آدولفو بارا در ادامه صحبت های خود بیان کرد:

 

شما در بازی های لالیگا بنگرید می بینید که بعضی اوقات نور استادیوم خوب و چمن نیز سبز است اما گاهی اوقات چمن استادیوم ها به رنگ زرد است که این برای رآمد بیشتر از پخش تلویزیونی یک مشکل می باشد. برای ما اهمیت دارد که وقتی کسی بازی را از تلویزیون تماشا می کند بداند که این یک بازی لالیگایی است نه اینکه توجه اش روی دو تیمی باشد که بازی می کنند. این قانون از سال دیگر اعمال خواهد شدولی ما به این کیفیت خواهیم رسید. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.