پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : چرا نیمار از کریستیانو رونالدو بهتر است ؟ ( 5 دلیل )

کد خبر : 56836  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مهر 1395
نیمار جونیور نسبت به کریستیانو رونالدو ویژگی هایی دارد که باعث بهتر بودن او به نسبت ستاره ی پرتغالی است !

اختصاصی بارسا نیوز - بی چون و چرا لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است اما اگر بخواهیم میان نیمار و کریستیانو رونالدو برای جایگاه بعد از مسی , تصمیم گیری کنیم باید نیمار را در رتبه بندی بالاتر از ستاره ی پرتغالی قرار داد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , نیمار و کریستیانو رونالدو تفاوت های آشکاری با هم دارند . در حالی که پرتغالی رئال مادرید در این تیم فصل دشواری را تجربه میکند , برزیلی بارسلونا درخشان ظاهر شده است و مصدومیت مسی نیز باعث شد مسئولیت او در تیم بیشتر شود .

 

5 تفاوت بزرگ و آشکار نیمار و کریستیانو رونالدو به ترتیب زیر است :

1 - از حرکت انسان دوستانه تا عصبانیت !

نیمار در ال مولینون برابر خیخون تشویق شد . روز شنبه اما این تشویق نه برای درخشش فوق العاده اش بلکه برای دادن پیراهنش به یک معلول که روی صندلی چرخ دار نشسته بود انجام گرفت و پاداش او نیز تشویق از سوی طرفداران محلی بود !

 

 

کریستیانو رونالدو اما در مقابل ورزشگاه گران کاناریا را با اخم ترک کرد چرا که زیدان اقدام به تعویض او نمود .

 

رونالدو نیمکت

 

2 - گلزنی : 4 گل در برابر 2 گل . به سود نیمار

3 گل در لالیگا و 1 گل در لیگ قهرمانان برای ستاره ی برزیلی بارسلونا در 5 بازی رسمی فصل جدید در بارسلونا عملکرد نیمار است . در مقابل رونالدو با یک بازی کمتر نسبت به نیمار نصف او گل زده است . او 2 گل به ثمر رسانده است : 1 گل در لالیگا و 1 گل در لیگ قهرمانان !

 

3 - از دوستی تا دعوا !

غیر ممکن است شما یک حرکت از نیمار دیده باشید که او نسبت به مسی یا لوئیس سوارز رفتار بدی داشته باشد .

 

مسی و نیمار

 

ترایدنت بارسلونا در زمین همیشه رفتار دوستانه داشته و دارند . این رفتار خوب تضمین گلزنی آنهاست به طوری که دیده میشود این 3 مهاجم 20 گل در 9 بازی رسمی فصل جدید برای بارسلونا به ثمر رساندند .

 

 

در مقابل کریستیانو رونالدو در این مورد با هم تیمی هایش مشترک است . اختلاف میان پرتغالی و ولزی چیز جدیدی نیست . 6 گل در 8 دیدار رسمی این فصل عملکرد بی بی سی سه مهاجم این تیم است !

 

4 - مسیر های متفاوت !

نیمار جونیور 24 سال دارد و تازه در مرحله ی اولیه ی زندگی حرفه ای ورزشی اش است . با وجود سن کم و جوانی اما او با تجربه است و هم در بارسلونا و هم تیم ملی با قهرمانی المپیک آن را نشان داد .

 

رونالدو پروانه

 

کریستیانو رونالدو 31 سال دارد و او به پایان کارش نزدیک است و در کسب افتخارات و قهرمانی های تیمی نیز وسواس زیادی دارد . او قهرمان یورو 2-16 با پرتغال شده است در حالی که فقط چند دقیقه در این بازی به میدان رفت و به دلیل مصدومیت روی نیمکت نشست !

 

5 - زیدان نیمار را ستایش میکند . پیغامش به رونالدو فرق دارد !

زین الدین زیدان در هفته ای که گذشت با سوالی در مورد سبک بازی نیمار مواجه شد و در حالی که همگی انتظار تسمخر رقیب را داشتند او اقدام به تعریف از نیمار کرد و سبک بازی او ستود و آن را توهین آمیز ندانست و تحسین کرد !

 

زیدان و رونالدو

 

دوشنبه در کنفرانس قبل از بازی با دورتموند اما پیام او به جنجال رونالدو در بازی با لاس پالماس متفاوت بود . او نسبت به تعویض رونالدو گفت " چیزی هست که هست . من تصمیم میگیرم و هیچ چیز نمیتواند آن را تغییر دهد . من احمق نیستم و او هم غیر هوشمندانه رفتار نمیکند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.