پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روابط بین بارسا و گلادباخ : 4 بازیکن از بورسیا پارک به نیوکمپ منتقل شده اند!

کد خبر : 56874  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 مهر 1395
به بررسی روابط در زمینه نقل و انتقالات دو تیم خواهیم پرداخت

اختصاصی بارسانیوز-کاتالان ها امشب در یک بازی سخت در بورسیا پارک به مصاف گلادباخ میروند.بارسلونا و گلادباخ روابط صمیمی و دوستانه ای با هم دیگر دارند و در همین راستای رابطه دوستانه 4 بازیکن از دوسلدورف به بارسلونا آمده اند.سایت رسمی باشگاه بارسلونا به بررسی این نقل وانتقالات پرداخته است.

 

 

آلن سیمون, گلزن دانمارکی

 

 

گلزن دانمارکی , آلن سیمون اولین بازیکنی بود که از مونشن گلادباخ به بارسلونا منتقل شد.مهاجم تیم گلادباخ که 7 فصل موفق را در بورسیاپارک سپری کرده بود و موفق شده بود کفش طلا را در سال 1977 کسب کرد در سال. 1979 به نیوکمپ منتقل شد.سیمون سه فصل در بارسا توپ زد و توانست در 98 حضورش در تیم اصلی بارسلونا 31 گل به ثمر برساند.

 

پاتریک اندرسون,دومین ورودی

 

 

هافبک دفاعی سوئدی در سال 2001 به بارسلونا پیوست.او در طی سه فصل تنها 9 بازی برای بارسا به میدان رفت و سپس بارسلونا را ترک کرد.بالعکس بارسلونا پاتریک دوران طلایی فوتبالش را در گلادباخ گذارند. او در طی 6 فصل حضور در گلادباخ  154 بار برای این تیم به میدان رفت و موفق شد 10 گل به ثمر برساند.او همچنین موفق شد بوندسلیگا را در سال 1995 به همراه گلادباخ کسب کند.

 

رابرت انکه,اولین دروازه بان آلمانی بارسلونا

 

 

رابرت انکه در سال 2002 از بنفیکا به بارسلونا پیوست و دوران فاچعه باری را در بارسلونا گذراند.او تنها3 بار برای تیم اصلی بارسلونا به میدان رفت. او قبل از پیوستن به بنفیکا در طی سال های 1996 تا 1999 در گلادباخ حضور داشت و موفق به انجام 32 بازی برای این تیم شد.

 

مارک اندره ترشتگن , شاید بهترین انتقال

 

 

مارک اندره ترشتگن که این روز ها به دروازه بان اصلی انریکه بدل گردیده است دراولین سال حضور انریکه به بارسلونا پیوست.دروازه بان آلمانی که از سن 4 سالگی در گلادباخ حضور داشت پس از سپری کردن 20 سال درخشان در پنجره نقل   انتقالات تابستانی سال 2014 به بارسلونا پیوست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.