پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئال، بدترین تیم لیگ قهرمانان از لحاظ دوندگی !

کد خبر : 56922  |  زمان ارسال : پنجشنبه 8 مهر 1395
طبق آمار منتشر شده از سوی یوفا، رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، پس از انجام دو بازی در فصل جاری، از حیث دوندگی در رده آخر قرار دارد.

به نظر می رسد که بازیکنان رئال مادرید امسال کمترین توجه را به دستورات مربی خود زین الدین زیدان دارند. زیزو در همه نشست های خود این مساله که از بازیکنانش دوندگی زیاد می خواهد را عنوان می کند و حتی در کنفرانس خبری فینال فصل گذشته مقابل اتلتیکو نیز گفت که دویدن، دویدن و دویدن، این رمز موفقیت ما برابر اتلتیکو خواهد بود اما گویا در فصل جاری، بازیکنان رئال فراموش کرده اند که زیدان از آنها چه توقعاتی دارد.
 

       
 

بر اساس آمار، رئال مادرید در بین 32 تیم لیگ قهرمانان، از لحاظ دوندگی در رده آخر قرار دارد. رئالی ها تنها 176 کیلومتر در دو بازی برابر اسپورتینگ و دورتموند دویده اند و به عبارتی هر بازیکن رئال تنها 8 کیلومتر دوندگی داشته است. از این حیث تاتنهام در رده نخست قرار دارد با 233 کیلومتر دوندگی.


 
پس از تاتنهام، باشگاه های گلادباخ(232.850 کیلومتر)، ناپولی(230.844)، اتلتیکو(230.225) و زسکا مسکو با 226.459 کیلومتر دوندگی قرار دارند. بارسلونا در این رده بندی با 216.219 کیلومتر دوندگی، هجدهم است. جالب اینکه بروسیا دورتموند با 6 کیلومتر دوندگی بیشتر نسبت به رئال در رده 31 قرار دارد.


رئال از دو بازی اول خود یک برد برابر اسپورتینگ و یک تساوی برابر دورتموند کسب کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.