پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه لوئیز انریکه برای مسی و اومتیتی؛ اومتیتی به تیم ملی دعوت نشد

کد خبر : 56937  |  زمان ارسال : جمعه 9 مهر 1395
ساموئل اومتیتی به اردوی تیم ملی فرانسه فراخوانده نشده و مسی نیز در حال سپری کردن دوران پس از مصدومیت خود می باشد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، دو بازیکن مصدوم بارسلونا با خیالی راحت، در طول بازی های ملی به سپری کردن دوران نقاهت خود خواهند پرداخت تا برای ادامه رقابت های فصل آماده شوند.

 

طبق گزارش منتشر شده، اولویت اصلی لوئیز انریکه، رساندن دو بازیکن مصدوم خود برای دیدار حساس لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی است چون پیروزی مقابل تیم گواردیولا می تواند بارسلونا را در مسیر آسان تری برای ادامه رقابت ها در مراحل حذفی فراهم نماید و همچنین صعود بارسلونا را از مرحله گروهی در دو بازی رفت و برگشت تضمین خواهد کرد.

 

از سوی دیگر، انریکه می داند که بازی های ملی می تواند برای بعضی از بازیکنانش مصدومیت و خستگی ناشی از سفر به همراه آورد که به همین دلیل روی بهبود کامل دو ستاره تیم خود تمرکز دارد.

 

طبق گزارش، ساموئل اومتیتی به اردوی تیم ملی فرانسه از سوی دیدیر دشامپ دعوت نشد و بنابراین می تواند به صورت کامل از مصدومیت زانوی خود رهایی یابد. انریکه تصمیم دارد تا اومتیتی را در تاریخ 15 اکتبر آماده کند تا از او به جای ماسکرانو در قلب خط دفاعی بهره ببرد.

 

اما وضعیت مسی کمی متفاوت تر است چون ستاره آرژانتینی بارسلونا دوران نقاهت پس از آسیب دیدگی خود را می گذراند و تصمیم انریکه بر این است که لئو برای دقایقی برای دیدار با دپورتیوو به عنوان یک بازی تمرینی برای دیدار با سیتی آماده گردد که طرح انریکه بازی در 30 دقیقه پایانی مقابل این تیم است.

 

انتظار می رود که انریکه برای دیدار با دپورتیوو مجددا از سیستم چرخشی برای استراحت دادن به بازیکنان کلیدی خود بهره ببرد ولی نه تغییرات گسترده ای به مانند دیدار مقابل آلاوز که در این بین تنها بازی رسیدن یا نرسیدن اومتیتی به دیدار مقابل دپورتیوو کاملا مشخص نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.