پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلکاسر : بزودی گل خواهم زد !

کد خبر : 56975  |  زمان ارسال : شنبه 10 مهر 1395

اختصاصی بارسا نیوز - آلکاسر خرید جدید بارسلونا که تا بدین جا عملکرد راضی کننده ای نداشته است حال به نقل از روزنامه موندو او در کلوپ اسپورتیوا شرکت کرده است و درباره مسایل زیادی بحث کرده است.

 

او گفت:
 

وقتی اینجا هستم یعنی بارسلونا به من اعتماد داشته است به توانایی های من و من باید هر روز بهتر از دیروز باشم قطعا من میخواهم که شرایطی بهتر از الان داشته باشم اما میدانم نمیتوانم همه قابلیت هام رو بالا ببرم !

 

 

او ادامه داد :
 

در این سطح به نظر من ما باید همه چیزمان خوب باشد ! من قابلیت های مثبت و منفی زیادی دارم اما وقتی شما به یک باشگاه بزرگ می آید باید بهتر باشید و هر روز اماده تر از روز قبل باشید

 

او درباره شرایط بارسلونا گفت:

 

نه گفتن به بارسلونا برای هر بازیکنی بسیار مشکل است من نیز از این قاعده مستثنا نیستم من میخواستم در زندگیم یک گام بلند و بزرگ را بردارم پس به بارسلونا آمدم  , در اینجا شما هر سه روز یک بار باید برای مسابقه آماده باشید که این بسیار سخت است در تیم های قبلی ام شرایط فیزیکی ازادانه تری داشتیم اما اینجا شرایط فشرده تر است اینجا شما باید برای هر سیستمی آماده باشید چه سیستم 4.3.3 یا 4.4.2 و غیره 

 

او درباره گلزنی خود گفت :

 

من تنها 6 بازی بازی کرده ام ولی برای من اهداف شخصی اصلا اهمیت ندارد آنچه مهم است برد و موفقیت تیم است , بزودی من هم گل خواهم زد , اولین گل من در والنسیا نیز زمانی رخ داد که در بالا ترین انتقاد ها بودم .

 

او درباره بازیکنان بارسلونا گفت:

 

ابتدا انتظارم از بهترین های جهان این بود که افرادی مغروری هستند و کمتر با شما صحبت میکنند اما واقعا این یک طرز فکر اشتباه است! ,  آن ها بسیار صمیمی و دوست داشتنی هستند و به شما برای بهتر شدن کمک های زیادی میکنند , من واقعا انتظار این چنین رفتاری را از آن ها نداشتم , همه آن ها فوق العاده هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.