پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کرایوف: اگر در بارسلونا نبودم، گواردیولا را به یک تیم دسته دومی می‌فروختند!

کد خبر : 57006  |  زمان ارسال : یکشنبه 11 مهر 1395
اسطوره فقید هلندی در کتاب زندگی‌نامه‌اش خاطرات و نکات جالب بسیاری را فاش کرده است.

یوهان کرایوف، اسطوره هلندی فقید باشگاه بارسلونا در کتاب زندگی‌نامه‌اش فاش کرده که اگر او در بارسلونا نبود، پپ گواردیولا به دلیل برخی دلایل واهی به یکی از تیم‌های دسته دومی اسپانیا فروخته می‌شد!

 

به گزارش mundodeportivo، کتاب زندگی‌نامه یوهان کرایوف با نام "Memoirs" که پیش از فوت یوهان در 68 سالگی نوشته شده بود و قرار است از روز 6 اکتبر در فرانسه فروش خود را آغاز کند، حاوی نکات و خاطرات بسیار زیادی از دوران بازیگری و مربی‌گری این اسطوره فراموش‌ناشدنی‌ست. در یکی از این خاطرات که توسط نشریه اکیپ فاش شده است، کرایوف از نقش خود در نگه‌داشتن پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در بالاترین سطح فوتبال در زمان بازیگری او می گوید:

 

بارسا چندان علاقه‌ای به گواردیولا نداشت و می‌خواست از شر او خلاص شود! پپ از نگاه آن‌ها یک بازیکن لاغر استخوانی، صفر(!) در بازی‌ هوایی، بدون قدرت بدنی و فاجعه در دفاع کردن بود. در حالی که کسی نمی‌توانست پتانسیل عظیم او را ببیند. قدرت بازی‌خوانی و هوش سرشارش در اداره کردن بازی، سرعت فوق العاده در تصمیم‌گیری‌ و تکنیک او را نمی‌توانستند ببینند. اگر من در بارسلونا نبودم، بدون هیچ شکی گواردیولا به تیمی در دسته دوم فروخته می‌شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.