پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه ؛ بارسا مدافع جوان اتلتیکو مادرید را میخواهد !

کد خبر : 57215  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 مهر 1395
سران باشگاه بارسلونا عملکرد لوکاس هرناندز را زیر نظر دارند .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، سران باشگاه بارسلونا برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب مدافع جوان باشگاه اتلتیکو مادرید " لوکاس هرناندز " هستند وی از آینده دار ترین مدافع های میانی جهان است .

 

طبق گزارش ، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا دیدار های اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ همچنین اتلتیکو مادرید و والنسیا را به علت بهتر زیر نظر گرفتن لوکاس هرناندز از نزدیک تماشا کرد او مدافع توانایی است و میتواند در پست مدافع میانی و مدافع چپ به خوبی برای تیمش بازی کند .

 

در هفته های گذشته سران باشگاه اتلتیکو مادرید قرارداد این بازیکن 20 ساله را تا سال 2020 تمدید کردند با توجه به بالا رفتن سن گودین بدون شک در سال های آینده لوکاس هرناندز و خیمنز قلب خط دفاع اتلتیکو مادرید را تشکیل میدهند هرناندز خصوصیات خوبی از جمله جنگندگی و سرعت را دارا است و در جدال با مسی ، نیمار و سوارز بار ها موفق بوده است .

 

در حال حاضر خط دفاعی بارسلونا از متئو ، ماسکرانو ، پیکه و ساموئل اومتیتی تشکیل شده است با توجه به بالا بودن سن متئو ، ماسکرانو سران باشگاه به فکر جذب مدافع میانی جدید افتاده اند البته احتمال دارد در پایان فصل این دو مدافع بارسلونا را ترک کنند .

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user273047/news/h1.jpg

 

* به علت محرومیت 2 ساله اتلتیکو مادرید از پنجره ی نقل و انتقالات و پایین بودن سن این بازیکن جذب وی کار دشواری است از طرفی نیز بارسا وضعیت لموس مدافع میانی لاس پالماس را نیز زیر نظر گرفته است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.