پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازیکن دورتمند ؛ روزی در بارسلونا بازی خواهم کرد !

کد خبر : 57365  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 مهر 1395
عثمان دمبله اعتراف کرد که عاشق بازی در بارسلونا است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Mundo ، عثمان دمبله پدیده 19 ساله ی باشگاه بورسیا دورتمند در جدیدترین صحبت های خود اعلام کرد که عاشق پوشیدن پیراهن بارسا است و روزی در این باشگاه فعالیت خواهد کرد .

 

طبق گزارش ، عثمان دمبله پدیده فرانسوی باشگاه بورسیا دورتمند قبل از اینکه به این باشگاه آلمانی ملحق شود سران باشگاه بارسلونا سخت به دنبال جذب وی بودند اما این بازیکن در نهایت به دورتمند پیوست تا به اینجای کار وی در باشگاه دورتمند عملکرد فوق العاده ای داشته است و پیشرفتش شگفت انگیز بوده است در هر صورت وی رویای بازی در بارسا و نیوکمپ را دارد .

 

از 2 سال پیش رابرت فرناندز مدیر ورزشی بارسلونا عثمان دمبله را زیر نظر داشت اما این بازیکن به علت اینکه بتواند بیشتر بازی کند باشگاه دورتمند را انتخاب کرد وی میدانست که در بارسا با حضور مثلث MSN فرصت چندانی برای بازی بدست نخواهد آورد .

 

رویای ورزشی من :

پیوستن به بارسلونا ، من روزی در این باشگاه بزرگ بازی خواهم کرد .. دلیل اینکه به بارسلونا ملحق نشدم وجود MSN بود چون من در حضور اونا فرصت بازی چندانی پیدا نمیکردم من این موضوع را به روبرت نیز گفتم باید بگم که من هیچوقت پیشنهاد بارسلونا را رد نکردم تنها برای بدست آوردن فرصت بازی تصمیم گرفتم راهی دورتمند شوم من هدفم اینه در فوتبال پیشرفت کنم در صورتی که در آینده بارسا خواهان من باشد به این تیم خواهم رفت .

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user280911/news/1102810_imgw968.jpg

 

* عثمان دمبله مهاجم فرانسوی باشگاه دورتمند در حال حاضر تنها 19 سال سن دارد و تا سال 2021 با باشگاه آلمانی قرارداد دارد بدون شک در سال های آینده وی میتواند راهی بارسلونا شود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.