پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی؛ اردوی آموزشی تیکی تاکایی پپ و شاگردانش در نیوکمپ!

کد خبر : 57702  |  زمان ارسال : سه شنبه 27 مهر 1395
شاگردان پپ گواردیولا چهارشنبه از ساعت 22:15 در نیوکمپ مهمان شاگردان لوئیز انریکه خواهند بود.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه در شرایطی از منچستر سیتی در نیوکمپ پذیرایی خواهد کرد که بازیکنان مصدوم خود نظیر لیونل مسی را دراختیار دارد ولی منچستر سیتی در روند ضعیف از لحاظ نتیجه گیری قرار دارد.

 

کنفرانس انریکه

 

درحالی که پپ گواردیولا فصل جدید خود را در منچستر سیتی با نتایج درخشان آغاز کرد و به بردهای پیاپی دست یافت و با امتیاز کامل در صدر جدول قرار داشت ولی به مرور زمان تیمش از لحاظ نتیجه گیری دچار تزلزل شد به صورتی که از 6 امتیاز اخیر در لیگ جزیره تنها یک امتیاز را کسب کرده اند و سایر تیم های مدعی را در نزدیکی خود می بینند.

 

همچنین تیم گواردیولا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار مقابل سلتیک روند پیروزی های خود را با سیتی از دست داد و در اسکاتلند با تساوی 3-3 متوقف گشت تا برای صدرنشینی در گروهی که بارسلونا در آن حضور دارد نیازمند پیروزی در نیوکمپ باشد.

 

گل رحیم استرلینگ به سلتیک

 

نکات ابتدایی

 

گواردیولا یک بار دیگر در مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که از سیستم جوانان آن رشد نمود و هم در دوران بازی و هم در دوران مربیگری به افتخارات زیادی دست یافت. گواردیولا پس از جدایی از بارسلونا با بایرن مونیخ مقابل بارسلونا قرار گرفته بود که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از جام کنار رفت.

 

پپ در طول دوره 4 ساله حضور خود در بارسلونا بین سال های 2008 تا 2012 به 14 جام دست یافت.

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

بارسلونا از زمان شکست در دیدار خارج از خانه مقابل روبین کازان در اکتبر 2009 تاکنون در نیوکمپ در لیگ قهرمانان اروپا شکست نخورده است. در این 20 دیدار خانگی اروپایی، بارسلونا در 18 دیدار پیروز بوده و در دو بازی نیز به تساوی رضایت داده است.

 

از سوی دیگر لیورپول تنها تیم انگلیسی می باشد که بارسلونا را در نیوکمپ در سال 2007 شکست داده به صورتی که سفر تیم های انگلیسی به نیوکمپ شامل 11 پیروزی برای بارسلونا و 8 تساوی بوده است.

 

نکات آماری

 

بارسلونا در هر 4 دیدار اخیر خود مقابل منچستر سیتی که همگی در مرحله یک هشتم نهایی بوده اند به پیروزی دست یافته است که در فصل 2013/14 و 2014/15 رقم خوردند.

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

گواردیولا برای سومین مرتبه و با دومین تیم خود با بارسلونا مواجه خواهد شد که به همراه بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان 2014/15 در فصل قهرمانی بارسلون در اروپا با نتیجه مجموع 5-3 مغلوب شده بود. در آن سال، گواردیولا در نیوکمپ با نتیجه 3-0 شکست خورده بود.

 

بارسلونا در هر 17 دیدار اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا گل زده استکه شامل 16 پیروزی و یک تساوی می باشد که از سال 2013 تاکنون می باشد. بارسلونا در این 17 دیدار 52 گل به ثمر رسانده است که به صورت میانگین بیش از 3 گل در هر بازی است.

 

سیتی در 6 دیدار از 8 سفر اخیر اروپایی خود به اسپانیا شکست خورده است. دو پیروزی آن ها در اسپانیا به برتری 3-0 مقابل ویارئال در نوامبر 2011 و 3-1 برابر سویا در نوامبر 2015 مربوط می شود.

 

دو تیم در مرحله گروهی فصل جاری روی هم 16 گل به ثمر رسانده اند که سهم بارسلونا 9 و سیتی 7 گل بوده است. تنها تیمی که بیشتر از 6 گل در دو بازی نخست مرحله گروهی به ثمر رسانده است دورتموند می باشد که 8 گل را به ثمر رسانده اند.

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

نیمار در دو بازی نخست لیگ قهرمانان اروپا 5 پاس گل داده است که با نفر دوم 3 پاس گل فاصله دارد.

 

نیمار از زمانی که اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا با پیوستن به بارسلونا در سال 2013 انجام داد، با 12 پاس گل بیشترین تعداد پاس گل را در این رقابت ها در کارنامه دارد.

 

آگوئرو با احتساب دور مقدماتی برای سیتی، در سه بازی 6 گل را به ثمر رسانده است که شامل دو هت تریک مقابل استوا بخارست درمرحله مقدماتی و گلادباخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا می باشد.

 

سرخیو آگوئرو

 

بارسلونا

 

در تیم بارسلونا طبق انتظار تراشتگن درون دروازه قرار خواهد گرفت که جلوتر از او باتوجه به رهایی اومتیتی از مصدومیت به نظر می رسد که در کنار پیکه در قلب خط دفاعی قرار بگیرد هرچند که آماده نبودن 100 درصدی او سبق پیشبینی گیلم بالاگ می تواند ماسکرانو را در کنار پیکه قرار دهد.

 

در کناره های خط دفاعی نیز بازگشت جوردی آلبا و سرجی روبرتو می تواند خاطر هواداران بارسلونا و انریکه را از وضعیت خط دفاعی آسوده نماید. در خط هافبک نیز قاعدتا انریکه از بوسکتس عقب تر از اینیستا و راکیتیچ بهره خواهد برد که مسی، سوارز و نیمار پس از مدت ها از ابتدا در ترکیب بارسلونا قرار خواهند گرفت.

 

سرجی روبرتو

 

منچستر سیتی

 

در تیم سیتی انتظار می رود که سرخیو اگوئرو مجددا از ابتدا به ترکیب تیم بازگردد چون در جریان تساوی 1-1 سیتی مقابل اورتون در دیدار انتهای هفته در لیگ جزیره، آگوئرو از روی نیمکت به زمین رفت.

 

نکته جالب دیدار دو تیم علاوه بر رویارویی پپ با بارسلونا، رویارویی کلودیو براوو با هم تیمی های فصل گذشته خود است که قطعا براوو برای این دیدار انگیزه های زیادی خواهد داشت.

 

کلودیو براوو-تراشتگن

 

به همان میزان نیز شانس وینسنت کمپانی برای حضور در ترکیب اصلی سیتی باتوجه به مرتکب شدن اشتباه کمتر است. بنابراین انتظار می رود که جلوتر از کلودیو براوو، کولاروف، اوتامندی، استونز و زابالتا به عنوان چهار مرد خط دفاعی سیتی بازی کنند.

 

جلوتر از این چهار مدافع نیز فرناندینیو پشت استرلینگ، دی بروین، سیلوا و نولیتو در سیستم 1-4-1-4 حضور خواهند داشت که اگوئرو تک مهاجم تیم خواهد بود. در تیم سیتی وضعیت فابیان دلف کاملا مشخص نیست.

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

وضعیت بازیکنان مصدوم دو تیم

 

در تیم بارسلونا، سیلسن از دسترس انریکه خارج خواهد بود و احتمالا تنها مصدوم بارسلونا می باشد.

 

در تیم سیتی باکاری سانیا به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در دسترس نخواهد بود و یحیی توره نیز در لیست اروپایی سیتی حضور ندارد و وضعیت یحیی به گونه ای است که تا زمانی که دیمیتری سلوک مدیر برنامه هایش به صورت رسمی عذرخواهی نکند، از سوی پپ به بازی گرفته نخواهد شد.

 

نکات کلیدی

 

بارسلونا هر 4 دیدار اخیر اروپایی خود مقابل منچستر سیتی را پیروز بوده است.

 

بارسلونا 5 دیدار از 6 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا را پیروز شده است.

 

منچستر سیتی در 10 دیدار از 11 دیدار اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون شکست بوده است.

 

چارلی نیکلاس

 

پیش بینی چارلی نیکلاس کارشناس اسکای اسپورتس

 

من بازی منچستر سیتی در تعطیلات انتهای هفته را تماشا کرده ام و ان ها به خوبی مقابل تیم عقب کشیده اورتون بازی کردند ولی با توجه به اینکه آن ها علی رغم از دست دادن چند پنالتی، موفق نبودند تا موقعیت های گلزنی زیادی را ایجاد کنند.

 

نکته کلیدی اینجاست که گواردیولا با سه مدافع مهیای دیدار با بارسلونا شد که با سه مدافع، سه مهاجم را قرار داد و در این سیستم مدافعان کناری در زمان از دست دادن توپ به عقب بر می گشتند. من فکر می کنم که پپ هم اکنون اینگونه فکر خواهد کرد که این کار باتوجه به مثلث تهاجمی بارسلونا آسیب پذیر خواهد بود.

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

آیا پپ با الکساندر کولاروف یا گائل کلیچی به بازی خواهد رفت؟ چیزی که من فکر می کنم این است که امکان دارد کمپانی را به قلب خط دفاعی باز گرداند اگر قرار باشد که با سه مدافع بازی کند. آن ها می توانند دفاع بارسلونا را با آگوئرو و استرلینگ آزار دهند که در این صورت گل خواهند زد. بنابراین پیشبینی من پیروزی 3-2 بارسلوناست که لوئیس سوارز گل اول بازی را به ثمر خواهد رساند.

 

نظر کارشناسی گیلم بالاگ درخصوص بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

نکات آماری دو تیم

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

بهترین بازیکنان، گلزنان و پاس گل های دو تیم در فصل جاری

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

نتایج بازی های دو تیم در فصول قبل

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

نتایج بازی های دو تیم در فصل جاری

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

پیش بینی های هو اسکورد

 

بارسلونا در هر دو بازی مرحله گروهی خود به پیروزی دست یافته است که با به ثمر رساندن 9 گل تنها یک گل را دریافت کرده و در چالش خود در آلمان نیز به برتری دست یافت.

 

از سوی دیگر، پپ با بایرن مونیخ در نیوکمپ برخلاف انتظار نتیجه خوبی نگرفت و با شکست 3-1 نیوکمپ را ترک نمود و این دلایل ثابت می کند که می توان انتظار دیدار پرگلی را داشت.

 

بارسلونا 3-1 منچستر سیتی

 

 

احتمال های بازی توسط کاربران هو اسکورد

 

احتمال انتخاب بهترین بازیکن زمین

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

 

احتمال برد ها و نتیجه بازی

 

پیش بازی بارسلونا و منچستر سیتی

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.