پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیگ سام ؛ مسی یک پدیده است ، بارسا لذت بخش است !

کد خبر : 57822  |  زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1395
بیگ سام از پیوستن به بارسلونا خیلی راضی و خوشحال است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های koora ، ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی باشگاه بارسلونا در جدید ترین صحبت های خود در مورد شرایطش صحبت هایی را انجام داده است اومتیتی حالا به یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم تبدیل شده است .

 

طبق گزارش ، در دیدار مقابل منچستر سیتی ساموئل اومتیتی یک نمایش خیره کننده داشت به طوری که تمام بازیکنان کلیدی حریف را متوقف کرد گفتنی است که در دیدار چهار شنبه شب اومتیتی در دوئل ها % 100 موفق بود و نشان داد آینده ای درخشان دارد .

 

برای اولین بازی در لیگ قهرمانان شگفت زده بودی :

بله حق با شما است ، من خیلی خوشحالم که تونستم اولین بازی خودم را در لیگ قهرمانان اروپا برای بارسا انجام بدم ما در دیدار مقابل سیتی با قدرت بودیم و نشان دادیم چه تیمی بهترین است اهداف ما در این فصل کسب 3 گانه است .

 

وضعیت من در بارسلونا :

من از حضور در بارسا خیلی خوشحالم ، من بهترین هم تیمی های جهان رو دارم اونا همواره همیشه به من کمک میکنند حضور در بارسا رویای کودکی من بوده است من حالا در بارسلونا هستم و دارم از زندگی و فوتبال لذت میبرم در اینجا نمیشود که ناراحت باشی همه چیز عالی است در بارسا باید سخت تلاش کنی تا بتوانی یک جایگاه بدست بیاری من میخواهم سال ها در این باشگاه فعالیت داشته باشم .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p3/Barca/Imagenes/2016/10/19/Recortada/img_ppunti_20161019-214611_imagenes_md_propias_ppunti_161019fcb046-kq7G--980x554@MundoDeportivo-Web.jpg

 

لیونل مسی :

مسی یک پدیده است ، همه از این موضوع آگاه هستند که لئو بهترین بازین در جهان است مسی در زمین مسابقه هر کاری که بخواهد انجام میدهد لئو تو زمین مسابقه گل میزنه ، پاس گل میده من از تماشای بازیش همیشه لذت میبرم بودن در کنارش یک افتخار بزرگ است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.