پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: 3 راز درخشش اومتیتی در بارسلونا؛ ساموئل بیرون از کمپ تمرینی چه می کند؟

کد خبر : 57826  |  زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1395
ساموئل اومتیتی مدافع فرانسوی تازه وارد آبی اناری ها بی شک هواداران بارسلونا را تحت تاثیر توانایی های خود قرار داده است.

اختصاصی بارسانیوز - مدافع میانی فرانسوی بارسلونا که در تابستان 2016 برای تقویت خط دفاعی آبی اناری ها به خدمت گرفته شد، خیلی زود با شیوه بازی بارسلونا وفق یافت به صورتی که هم اکنون در کنار پیکه ایده آل ترین زوج قلب خط دفاعی انریکه و هواداران به شمار می رود اما راز این درخشش سریع چیست؟

 

به نظر می رسد که اومتیتی بهترین خرید تابستانی بارسلونا در تابستان سپری شده بوده است چون نسبت به سایرین در پست بازی خود گزینه ای حیاتی تر و کارآمد تر می باشد ولی او مزد تلاش مضاعف خود را گرفته است. تلاش مضاعف؟، بله، چون تلاش اومتیتی صرفا به کمپ تمرینی بارسلونا ختم نمی شود!

 

ساموئل اومتیتی-Samuel Umtiti

 

ساموئل فراتر از انتظارات هواداران بوده است که شامل سه رازی می باشد که اسپورت به بیان آن ها پرداخته است که اولین آن ها از گفته خودش در زمان پیوستن به بارسلونا مشخص می گردد که گفته بود:

 

من بسیاری از بازی های بارسلونا را دیده ام پس آن ها را و سبک بازیشان را به خوبی می شناسم. من این را فهمیدم که برای آمدن به اینجا باید آماده شده باشید. من در اینجا همان زندگی ای را نخواهم کرد که در لیون داشتم. من آماده ام و آماده تر خواهم شد.

 

ساموئل اومتیتی-Samuel Umtiti

 

اما دومین راز او را اینگونه باز می کنیم. لوئیز انریکه مربی ای است که با استفاده از ویدیوی بازی ها به رفع اشتباهات تیم و بازیکنانش می پردازد و اومتیتی نیز همین کار را به صورت شخصی برای خود در خانه اش انجام می دهد. زمانی که اومتیتی پس از تمرین در کمپ بارسلونا به خانه بر می گردد، ویدیوهای نسبتا کافی را در مورد حرفان خود می بیند تا با شیوه بازی حریف و بازیکنان تهاجمی آن تیم آشنا گردد و جالب ترین نکته آن است که ساموئل تمامی نکات را یادداشت و مرور می کند.

 

بنابراین دومین راز درخشش ساموئل این است که او در هر بازی کاملا بر روی مرور یادداشت های بازی مربوطه در ذهنش متمرکز است. او به تمامی جابجایی های بازیکنان حریف برای باز کردن راه نفوذ دفاع بارسلونا چه با توپ و چه در کار بدون توپ توجه دارد و اینکه چگونه می تواند حربه های حریف را خنثی کند. آیا اومتیتی کارلس پویول جدید بارسلونا می شود؟

 

کارلس پویول

 

سومین راز نیز این است که ساموئل همچنین تنها خود را برای بازی هایی که از راه می رسند آماده نمی کند بلکه خود را کاملا آماده پاسخگویی به تماس های لوئیز انریکه نیز کرده است!، به صورتی که ساموئل کاملا به صورت انفرادی مراقب جزئیات اماده نگه داشتن خود چه از نظر رعایت رژیم غذایی و استراحت نکردن بیش از اندازه است کاری که عده ای از بازیکنان را باید مراقبسان بود.

 

بنابراین موفقیت اومتیتی چیز عجیب و غریبی نیست کسی که هم اکنون در غیاب پیکه، حضورش دلخوشی هواداران بارسلونا در قلب خط دفاعی خواهد بود.

 

ساموئل اومتیتی-Samuel Umtiti

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.