پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس انریکه: والنسیا با مربی جدید خود ناشناخته است؛ پپ که مسی را می شناخت چه کار کرد؟

کد خبر : 57854  |  زمان ارسال : جمعه 30 مهر 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از بازی با والنسیا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه پس از دو برتری مشابه 4-0 مقابل لاکرونیا و منچستر سیتی، تیم خود را برای جدالی سخت با والنسیای پراندلی در مستایا آماده می کند که از این رو انریکه اعتقاد دارد والنسیا با سرمربی جدید خود تیمی ناشناخته می باشد.

 

انریکه در ابتدا با سوال جالبی درخصوص پیروزی بر منچستر سیتی مواجه شد مبنی بر اینکه "آیا مربی ای وجود دارد تا مسی را متوقف کند؟" که انریکه در پاسخ گفت:

پپ گواردیولا او را به خوبی می شناخت ولی در عین حال بازهم سه گل از او دریافت کرد. اگر مسی مسی باشد، ما به خوبی نتیجه می گیریم و بازی می کنیم و کسی هم نمی تواند متوقفش کند.

 

انریکه صحبت های خود را در مورد والنسیا و پراندلی اینگونه آغاز کرد:

کاملا صحیح است که با والنسیایی مواجه هستیم که بابت همکاری کوتاه مدتش با آقای پراندلی تیمی ناشناخته است. درست است که وضعیت والنسیا خیلی خوب نیست اما بازیکنانی با کیفیت و منحصر بفرد دارند که می توانند برای هر تیمی دردسر ایجاد کنند. به نظر می رسد که او روی ایجاد یک ساختار دفاعی خود متمرکز است و ما می دانیم که بازی سختی درپیش خواهیم داشت و قصد داریم تا مثل همیشه بازی را کنترل کنیم و فرصتی به رقیب ندهیم. پراندلی در ایتاالیا و رم نشان داد که تا چه حد مربی خوبی است. او مربی ای بسیار آماده و خوب است و من برایش آرزوی موفقیت می کنم.​

 

لوئیز انریکه

 

انریکه سپس درخصوص وضعیت سرجی روبرتو پاسخ داد و در مورد این مدافع جوان و فوق العاده فصل جاری تیم خود در دفاع راست بیان کرد:

وضعیت سرجی خوب است اما اینکه به اندازه کافی برای حضور از ابتدا در ترکیب اماده هست یا نه را هنوز نمی دانم. در صورت اماده نبودنش، ماسکرانو یک گزینه ایده آل برای ما برای پست دفاع راست است که در برابر سیتی نیز بازی خوبی انجام داد.

 

انریکه در ادامه در پاسخ به استفاده از سیستم چرخشی اینگونه جواب داد:

من به تمام احتمالات فکر می کنم و موقعی که مصدومیت هایی به وجود می اید می توانیم تیم اصلی را با استفاده از ذخیره ها تکمیل کنیم. حتی فردا صبح هم می توانم درخصوص ترکیبم تصمیم بگیرم و گزین هایم همیشه باید اماده باشند. یکی از اهداف ابتدای فصل ما این بود که به تیم قوی تری تبدیل شویم. تمامی بازیکنانم در سطح بالایی قرار دارند ولی من انتظارا دارم که همه تا انتهای فصل سطح کیفی خود را بهبود ببخشند.

 

انریکه درخصوص جشن کفش طلای لوئیز سوارز که روز گذشته آن را کسب کرد گفت:

سوارز می خواست این موفقیت را با همه و به ویژه هم تیمی های خود به اشتراک بگذارد. شب بزرگی برایش بود و امیدواریم که بتواند همین روند را در آینده نیز ادامه دهد. شما سوارز را می توانید در لحظه بازی و حضورش درون زمین تعریف کنید. وجودش به سود تیم است. بزرگی بازیکنان ما این است که می توانند خود را بدون درنظر گرفتن جایگاهشان در درون زمین نشان دهند و از پس هر سه وظیفه پاس دادنف گل زدن و دفاع کردن برآیند که لوئیس در انجام هر سه این کارها موفق است.

 

انریکه سپس با سوالی درخصوص تقویم شلوغ بازی های بارسلونا مواجه گشت که در پاسخ بیان کرد:

تقویم بازی ها برای همه است. منچستر یونایتد نیز در ظرف 10 روز 4 بازی درپیش دارد. گاهی اوقات شنبه بازی دارید و گاهی اوقات نیز در روزهای یکشنبه یا دوشنبه. برای من اهمیتی ندارد و به عنوان مربی کار خودم را انجام می دهم. فکر و ذهن ما هم اکنون روی بازی با والنسیاست. هیچ آینده ای در فوتبال وجود ندارد و هم اکنون نوبت بازی با والنسیاست. هر بازی وضعیت خودش را دارد و ما همیشه به خودمان نگاه می کنیم. به صورت معمول مربیان برای چنین تقویم فشرده ای اماده هستند و این دوره های ریکاوری و اماده سازی کوتاه مدت در طول فصل امری عادی و بسیار رواج دارد. شما تنها باید به فکر وضعیت فیزیکی و امادگی جسمانی ان ها در این سناریوی شلوغ باشید. اولویت اصلی ریکاوری بازیکنان است و سپس جلسات توجیهی ویدیویی و تاکتیکی

 

نیمار

 

انریکه سپس در مورد تمدید قرارداد نیمار بیان کرد:

تمدید قرارداد نیمار خبر بسیار خوبی برای ما است چون به این معناست که او در سطح بالایی قرار دارد و رو به پیشرفت است و همچنان بابت حضور در باشگاه راضی می باشد و راحت است. او مشتاق است تا در کنار همتمی هایش بازی کند و عناوین قهرمانی را فتح نماید. 

 

انریکه همچنین با سوال جالبی درخصوص بازگشت پاکو الکاسر به مستایا و واکنش هواداران والنسیا روبرو شد که در پاسخ به آن گفت:

من لازم نمی بینم که در خصوصش حتی فکر هم کنم آن هم به خاطر اتفاقی که رخ داده آن هم اتفاقی که در فوتبال همواره رخ می دهد و امری عادیست. من هیچ علاقه ای نسبت به این موضوع و پاسخ دادن در موردش ندارم چون موضوع مهمی نیست.

 

انریکه در پاسخ به بازی در مستایا بیان کرد:

بازی های خارج از خانه همواره دشوار هستند به ویژه در مستایا که تماشاگران پرشور می باشند و وضعیت همیشه پیچیده می شود. من هیچ دیداری را به یاد ندارم که آسان بوده باشد. دیدن عملکرد فردی بازیکنان برایم در این دیدار جالب است.

 

 

انریکه سپس در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از بازی فردای والنسیا دارد بیان کرد:

بازی های کمی از آقای پراندلی دیده ام ولی می دانم رقیبی است که سبک تدافعی دارد ولی در حال حاضر چیز دقیقی نمی دانیم و شاید از بالا و محوطه جریمه مان پرس کنند. ما به این وضعیت ها عادت کرده ایم که همه چیز از سوی تیم حریف متفاوت می شود و بنابراین ما به دنبال پیدا کردن فضا در دفاع حریف برای گلزنی خواهیم بود حریفی که از نظر فیزیکی و فنی در وضعیت خوبی قرار دارد. 

 

لوئیز انریکه

 

انریکه سپس در پاسخ به رضایت از عملکرد ساموئل اومتیتی و سایر بازیکنان تازه وارد بیان کرد:

نمره نهایی امتحان او در انتهای فصل مشخص خواهد شد اما در حال حاضر از عملکردش بسیار خوشحالم. او در مواجه با حریف همه کار می کند و ویژگی های بالقوه ای دارد. من از عملکرد تمامی کسانی که در این فصل به جمع ما اضافه شده اند رضایت دارم ولی تکرار می کنم که باید تا پایان فصل صبر کنیم. فراموش نکنید که اینجا بارسلوناست و فشار مضاعفی روی بازیکنان تازه وارد وجود دارد.

 

انریکه سپس درخصوص صدرنشینی و قهرمانی در لالیگا در رقابت با دو تیم شهر مادرید گفت:

در لیگ ما نیاز داریم تا بازی هایمان را پیروز شویم و سعی کنیم تا فاصله امتیازی خود را جبران نماییم و از همه مهمتر اینکه عملکردمان را در طول فصل حفظ نماییم. آنچه که ما باید انجام دهیم این است که سه امتیاز بعدی را کسب کنیم و امیدوار باشیم که رقیبانمان ناکام بمانند. ما در ابتدای فصل برخی اشتباهات فردی مرتکب شدیم و امتیازاتی از دست رفت و در پاره ای از مواقع اعتماد به نفسمان را از دست دادیم اشتباهاتی که همیشه امکان رخ دادنشان وجود دارد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.