پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه مفصل نیمار : انریکه بهترین مربی ام بوده است . msn الان هم در تاریخ ثبت شده اند !

کد خبر : 57878  |  زمان ارسال : شنبه 1 آبان 1395
فوق ستاره برزیلی تا پنج سال دیگر در بارسلونا ماندنی‌ست.

 نیمار جونیور، فوق ستاره برزیلی بارسلونا که روز گذشته رسما قراردادش را برای پنج فصل دیگر تمدید کرد، مدعی شد بردن چمپیونزلیگ مانند فتح جام جهانی‌ست و لوئيز انریکه بهترین مربی او بوده است.

 

به گزارش AS، نیمار در مصاحبه با BARCA TV درباره تمدید قرارداد خود گفت:

 

احساس می‌کنم در خانه خودم هستم. پدرم بهترین‌ها را برای من و خانواده‌ام می‌خواست و حالا همه آن‌ها را در بارسلونا داریم. بارسا برای همیشه بخش خاصی از قلب من خواهد بود

 

تکامل در بارسلونا:

 

پیش از پیوستن به بارسا تصور می‌کردم جام‌های زیادی خواهم برد، گل‌های زیادی می‌زنم و لذت فراوانی خواهم برد اما وقتی رسیدم، همه‌چیز خیلی دشوارتر از تفکراتم بود. مسابقات، تاکتیک‌ها، هماهنگی با هم‌تیمی‌ها. روی ریل افتادن کار سختی بود. دنی آلوس کمک زیادی به من کرد و وقتی همه‌چیز را فهمیدم، به فوق العاده‌بودن بارسا بیشتر پی بردم.

 

لوئيز انریکه

 

خیلی مهم است که مربی چون او داشته باشید. او بهترین مربی بوده که داشته‌ام و به عنوان یک بازیکن، انریکه همواره مورد احترام و تمجید من است.


دوستان

 

دنی آلوس که هیچ کسی مثل او نیست! از زمان پیوستنم به بارسا تا زمانی که از بارسا جدا شد، همیشه قدردان او خواهم بود. آلوس انسان خوش‌گذرانی بود و حالا بازیکنانی داریم مانند پیکه که دائم در حال شوخی‌کردن هستند.

 

MSN

 

می‌دانیم که همین حالا هم در تاریخ جای گرفته‌ایم اما هنوز جام‌های بیشتر و بیشتری می‌خواهیم.


لوکا (پسر نیمار)

 

برای دیدن بازی‌ها به نیوکمپ می‌آید، با مسی، آلوس و سوارز رابطه خوبی دارد(!) اما هنوز علاقه‌ای به فوتبال از خود نشان نداده است.

 

اگر فوتبالیست نمی‌شدی، چه‌ کاری می‌کردی؟

همیشه می‌دانستم که فوتبالیست خواهم شد. این چیزی بود که بیشتر از هر چیز دیگری می‌خواستم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کردم. ابتدا به سانتوس رفتم و حالا هم که در بارسلونا هستم. فوتبال بازی کردن شغل من است و از آن لذت می‌برم. می‌خواهم تا جایی که می‌شود این کار را ادامه دهم.

 

چمپیونزلیگ

 

بردن چمپیونزلیگ مثل فتح جام جهانی‌ست. یک بار آن را برده‌ام و دوست دارم چندین بار دیگر آن را ببرم. همه تیم این جام را می‌خواهند و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهند کرد.


مدال طلای المپیک

 

بااهمیت‌ترین چیزی که تاکنون داشته‌ام. این دومین حضورم در المیپک بود که با قهرمانی در خانه همراه شد. وصف‌ناشدنی‌ست. لحظه‌ای بهتر از این در زمین فوتبال تجربه نکرده‌ام.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.