پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فرم بد کریس هشداری به فرانس فوتبال؛ توپ طلای 2016 مضحک می شود؟

کد خبر : 57948  |  زمان ارسال : دوشنبه 3 آبان 1395
کریس رونالدو هم اکنون با احتمال بالاتری نسبت به سایر گزینه ها شانس دریافت توپ طلای 2016 را دارد اما چطور؟

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، کریستیانو رونالدو توپ طلا را می خواهد اما فرم بد او در فصل جدید نیمی از سال 2016 را برای او نابود کرده است و کریس تنها به فتح قهرمانی های لیگ قهرمانان و یورو 2016 دلخوش می باشد.

 

کریس رونالدو خود نیز می داند که شاید شایسته کسب توپ طلا نباشد و به همین دلیل است برای گلزنی علاوه بر سعی و زور زیاد حتی سرگیجه نیز گرفته است چون روی صحنه گل دیشب موراتا که گل دوم و برتری 2-1 رئال مادرید را به ارمغان اورد واقعا دلیل بالا بردن دستش را خودش هم نمی داند و این طبق معمول از نارضایتی گل هم تیمی هایش ناشی می شود.

 

کریس چند بار نشان داده که از گل هم تیمی هایش خوشحال نمی شود و دوست دارد تا خودش گل ها را به ثمر برساند و این قضیه در فصل جاری و تا به اینجا بیشتر از هر موقع دیگری مشاهده شده چون کریس برای دریافت توپ طلای 2016 به گل های بیشتری نیازمند است به صورتی که او هم اکنون در فرم ضعیف خود از نظر گلزنی و چه از نظر بازی قرار دارد.

 

رئال همانطور که خود را با گل اواخر بازی در مقابل اسپورتینگ لیسبون نجات داد این کار را در مقابل اتلتیک بیلبائو نیز صورت داد اما در دیدار شب گذشته کریس رونالدو بابت از دست دادن چند فرصت گلزنی می توانست مقصر اصلی تساوی رئالی ها قرار بگیرد. کریس تنها دو گل در 6 بازی لالیگا به ثمر رسانده است. اما در حالی که او برای تیم ملی پرتغال در مقابل آندورا 4 و جزایر فارو یک گل را به ثمر رساند، قطعا سطح کیفیت این دو تیم در سطح پایینی قرار دارد که کریس مستلزم ان است تا در سطح بالای دنیای فوتبال بدرخشد. رونالدو شب گذشته آخرین موقعیت بازی را در حالی که دو هم تیمی او در موقعیتی تک به تک برای قرار دادن توپ در دروازه خالی حضور داشتند، توپ را به سینه دروازبان کوبید.

 

کریس هم اکنون در سه بازی پیاپی لالیگایی در برنابئو گلی را به ثمر نرسانده است که فرم ضعیف او می تواند همچنان نیز ادامه یابد فرمی که از فقدان ارامش ذهنی و دستپاچگی او حاصل شده است.

 

مسی، سوارز -نیمار

 

اما در سوی دیگر، دو رقیب کریس رونالدو به نام های لیونل مسی و لوئیس سوارز در وضعیت فوق العاده ای از نظر گلزنی و پاس گل قرار دارند که توانستند در فصل گذشته دو گانه را در اسپانیا فتح نمایند اما فاقد قهرمانی های ملی هستند. با این حال اگر توپ طلای فرانس فوتبال به عملکرد فردی تعلق بگیرد واقعیت این را می گوید که چرا توپ طلا به لوئیس سوارز نرسد مهاجمی که چند روز قبل کفش طلای اروپا را تصاحب کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.