پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاریسی ها درخواست نیمار را رد کردند؛ رمزگشایی اکیپ از ماجرای نیمار و پاریس سن ژرمن !

کد خبر : 57992  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 آبان 1395
نیمار جونیور شخصا دوست داشت که در تابستان باتوجه به پیشنهادات وسوسه برانگیز این باشگاه پاریسی به فرانسه منتقل گردد اما زیاده خواهی او باعث رد درخواستش از سوی پاریس ها گردد !

اختصاصی بارسانیوز -طبق گزارشی که اکیپ فرانسه آن را منتشر نمود، رمز و راز تازه ای از ماجرای انتقال ناموفق نیمار به پاریس سن ژرمن در تابستان سپری شده کشف شده است که نشان می دهد واقعیت کاملا عکس چیزی است که اعلام شده است.

 

درحالی که تاکنون گزارشات از رد پیشنهاد پاریس سن ژرمن فرانسه از سوی نیمار و تمدید قرارداد 5 ساله این ستاره برزیلی با بارسلونا حکایت داشتند، اکیپ در جدیدترین گزارش خود آورد که این باشگاه پاریسی بود که شرط پرداخت بدهی 40 میلیون پوندی نیمار را علی رغم توافق برای پرداخت بند آزادسازی 170 میلیون یورویی و پرداخت دستمزد 22 میلیون یورویی سالیانه  نپذیرفت.

 

طبق گزارش، نیمار درگیر مالیات پرداخت نشده خود و پرداخت نشدن مبلغ صحیح به شرکت نقل و انتقالاتی DIS بود و به همین دلیل از باشگاه پاریسی درخواست کرد تا علاوه بر پیشنهادات وسوسه برانگیزف این مبلغ را نیز پرداخت نمایند که درنهایت باشگاه پاریس سن ژرمن فرانسه با رد این درخواست به علاقه اش نسبت به جذب نیمار پایان داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.