پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه جالب سوارز: دوست دارم به آژاکس برگردم

کد خبر : 57993  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 آبان 1395
سوارز مهاجم باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای اظهار داشت که اگر روزی بارسلونا را ترک کند به باشگاه اولش در اروپا آژاکس باز خواهد گشت.

اختصاصی بارسا نیوز - لوییز سوارز در جدیدترین مصاحبه اش با موندو اعلام کرد اگر روزی بخواهد از تیم جدا شود به تیم اولش در اروپا آژاکس خواهد رفت تا در آن تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

 

سوارز در مصاحبه اش در مورد بارسلونا و پیوستن به این تیم گفت:

 

تمام رویاهای من با پیوستن به بارسلونا محقق شد امیدوارم بقیه سال‌های فوتبالم را نیز همینجا باشم اما می‌دانم که این کار دشواری‌ست چون باید همواره در بالاترین سطح بازی کنم آژاکس؟ البته به دوست دارم به آژاکس برگردم حتی اگر برای یک تشکر باشد آژاکس مرا به فوتبال اروپا معرفی کرد و نقش بزرگی در فوتبال و زندگی‌ام داشته است.

 

از شکست متنفرم چون فوتبالم را از خیابان‌ها شروع کردم همان جایی که یاد گرفتم وقتی اتفاق دردناکی برایم رخ می دهد به جای گله و شکایت، با آن مبارزه کنم هیچ‌گاه سبک و روش بازی و این خصوصیتم را تغییر نخواهم داد مگر روزی که واقعا نتوانم فوتبال بازی کنم در کودکی سختی‌های فراوانی متحمل شدم و فداکاری‌های زیادی انجام دادم نداشته‌هایم در کودکی باعث شده تا قدر داشته‌های امروزم را بهتر بدانم هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنم که حتی پول کافی برای خریدن یک کفش هم نداشتیم.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.