پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تعبیر جالب ژاوی از مورینیو؛ جنگ مجدد پپ و ژوزه به سود فوتبال است !

کد خبر : 57996  |  زمان ارسال : سه شنبه 4 آبان 1395
ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا در گفت و گو با دیلی میرور صحبت های جالبی را درخصوص رقابت مجدد گواردیولا و آقای خاص بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش ESPN، ژاوی هرناندز هافبک اسطوره ای سابق باشگاه بارسلونا که هم اکنون در السد قطر توپ می زند، درخصوص ژوزه مورینیو اعتقاد داشت که آقای خاص گاهی اوقات به جای فوتبال، به دنبال جنگ می رود.

 

ژاوی که به مدت سه سال سرمربیگری رئال مادرید توسط ژوزه مورینیو با این سرمربی پرتغالی مواجه شده است ضمن تصدیق مورینیو بابت قرار داشتن در جمع بهترین مربیان جهان، رقابت مجدد او را با پپ برای دنیای فوتبال و به ویژه فوتبال انگلستان مفید توصیف کرد و در این خصوص گفت:

 

رقابت مجدد آن ها با یکدیگر بهترین اتفاق برای فوتبال است. گاهی اوقات زمانی که همه چیز بر ضد مورینیو پیش می رود و اوضاع بر وفق مرادش نیست، او جنگیدن را می طلبد نه فوتبال درست به مانند زمانی که سرمربی رئال مادرید بود. ولی من امیدوارم که ژوزه مجددا همان مسیر را در انگلستان نرود.

 

وقتی که من فهمیدم که قرار است این دو مجددا اینبار در انگلستان به یکدیگر به رقابت بپردازند می دانستم که این برای فوتبال اتفاق خوبی است. همچنین به خصوص برای فوتبال انگلستان نیز خوب خواهد بود. آن ها دوتا از بهترین مربیان حال حاضر جهان هستند و دوئل ان ها می تواند بهترین اتفاق برای فوتبال باشد.

 

 

ژاوی هرناندز

 

ژاوی در ادامه درخصوص نتایج ضعیف ژوزه مورینیو در یونایتد بابت شکست 4-0 مقابل چلسی و قرار گرفتن در رتبه هفته جدول لیگ جزیره و همچنین نوشته ای در مقاله تایمز بنار منبعی آگاه و نزدیک به یکی از بازیکنان ارشد و باتجربه یونایتد مبنی بر اینکه خوزه رویکرد سردی با بازیکنانش درحین تمرینات دارد، بیان کرد که شانس یونایتد در فصل جاری برای قهرمانی کم می باشد و در این خصوص گفت:

 

این رقابت های داخلی برای مورینیو و یونایتد در فصل جاری به عنوان همه چیز است. من فکر نمی کنم که ان ها در این فصل بتوانند قهرمان جزیره شوند ولی این رقابت های داخلی تنها امید ان ها برای قهرمانی است. شاید مورینیو و تیمش تا زمان فرصت پنجره نقل و انتقالاتی بعدی و اضافه کردن بازیکنان جدید فرصت بخواهند ولی در حال حاضر با سهمیه لیگ قهرمانان، یعنی جایی که به آن تعلق دارند را کسب کنند.

 

ژاوی در ادامه درخصوص انگیزه پپ در فصل جاری بیان کرد:

 

پپ نیز می خواهد که اولین جام خود را با سیتی فتح کند و این هدفی مهم برایش است. حتی با وجود فرم ضعیف اخیرشان در نتیجه گیری من فکر می کنم که آن ها می توانند در این فصل قهرمان جزیره شوند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.