پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ قاطع انریکه به انتقاد شدید بابت بی ارزش شمردن جام کاتالونیا بابت بازی دادن به جوانان !

کد خبر : 58026  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395
لوئیز انریکه بابت بازی دادن به بازیکنان تیم B بارسلونا به بی اهمیت شمردن جام کاتالونیا متهم شد که به ان پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه و شاگردان جوان و کم تجربه اش شب گذشته در فینال سوپر جام کاتالونیا با یک گل در دقیقه 10 توسط کایسدو مقابل اسپانیول شکست خوردند که از این رو انریکه بابت بازی ندادن به ستاره های خود به بی ارزش شمردن این جام متهم گشت که این سرمربی اسپانیایی در دفاع از خود بیان کرد:

در جهانی پر از انتقادات قرار داریم. انتقاد هایی که می توانند سازنده، مخرب و یا احساسی باشند. من در ابتدا باید به فکر صلاح تیم خود باشم آن هم با توجه به برنامه سنگین و وحشیانه بازی هایی که ما بابت سفر هایمان به سمت بریتانیا و بعضی بازیکنانمان به آن سوی اقیانوس اطلس برای رفتن به آمریکای جنوبی و بازی های ملی دارند. بنابراین تصمیمی که می گیرم بهترین تصمیم برای تیمم است. من انتقادات را می پذیرم اما بهترین تصمیم را برای تیمم می گیرم. شما باید خودتان را جای من بگذارید اگرچه که درک می کنم تصمیماتم عده ای را آزرده کرده است.

 

بارسلونا در طول بازی توپ و میدان را دراختیار داشت اما نتوانست فرصت های گلزنی زیاد و جدی را روی دروازه اسپانیول خلق کند ولی با این حال انریکه از وضعیت بازیکنان جوانش به ویژه مارلون سانتوس در قلب خط دفاعی رضایت داشت که در کنار الکس نیلی، کاربونل، مویسس دلگادو و کارلس آلنا جزو بازیکنانی بودند که عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشتند.

 

از این رو لوئیز انریکه درخصوص عملکرد این بازیکنان جوان بیان کرد:

بازی خوبی بود. من فکر نمی کنم که نتیجه بازی عملکردمان را بازگو کند ولی درنهایت من از عملکرد تمامی بازیکنانم رضایت دارم. ما سزاوار پیروزی بابت دراختیار داشتن کنترل توپ و میدان بودیم چون اسپانیول فقط در لحظه های خاصی خطرساز می شد. اما این بازی با اهمیت ترین نکته اش این بود که به من این فرصت را داد تا بازی بعضی از بازیکنان تیم B را ببینم که در یک دیدار رقابتی برای قهرمانی بازی کردند و همچنین بازی بعضی از بازیکنانم را که تا به اینجای فصل آنچنان فرصت بازی به دست نیاورده بودند.  

 

ادامه کنفرانس انریکه در اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.