پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : مصاحبه مفصل و جالب پاکو خیمنز در مورد باشگاه بارسلونا !

کد خبر : 58037  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395
پاکو خیمنز سرمربی باشگاه به ستایش از باشگاه بارسلونا و بازیکنان این تیم پرداخته است.

اختصاصی بارسا نیوز - پاکو خیمنز سرمربی سابق باشگاه رایووایکانو است که بسیار به فوتبال هچومی و زیبا علاقه دارد و تیم او حتی در مقابل بارسلونا و رئال مادرید هم بازی هجومی ارائه می داد مصاحبه ای در مورد بارسلونا داشته است.

 

خیمنز در مصاحبه اش در خصوص تغییر سبک بارسلونا گفت:

 

 اخیرا شنیدم که از تغییر فلسفه بارسلونا گفته می‌شد اما این حرف اشتباه است اغلب مربیان بارسا بازیکنان سابق این تیم هستند و به خوبی از سبک و فلسفه جاری در این تیم باخبرند هیچ‌کدام از آن‌ها قصد نداشته و ندارند که سبک بازی بارسا را تغییر بدهند اما واضح است که هر مربی نظرات و ایده‌های متفاوتی نسبت به دیگری دارد ا با این حال، این بارسلونا همان بارسلونای همیشگی‌ست حداقل من که این‌گونه می‌بینم.

 

خیمنز در خصوص مسی  و خط حمله بارسلونا گفت:

 

بارسا خوش‌شانس است که تنها تیمی در دنیاست که از وجود مسی سود می‌برد هیچ بازیکنی در دنیا شبیه مسی نیست و او در جریان بازی چیزهایی می‌بیند که دیگران از دیدن آن عاجزند حالا تصور کنید در کنار چنین نابغه‌ای، دو بازیکن چون نیمار و لوئيس سوارز نیز قرار بگیرند مشخص است که دیگر نمی‌توان آن‌ها را متوقف کرد با تمام احترامی که برای مهاجمان رئال قائلم، مثلث خط حمله بارسا در دنیا از هر لحاظ نظیر ندارد و در واقع تفاوت بارسا با دیگر تیم‌ها را نیز همین سه نفر رقم می‌زنند.

 

در میان هافبک های بارسلونا  اگر بوسکتس که خود یکی از بهترین‌های دنیاست را کنار بگذاریم، به شخصه هیچ‌گاه درک نخواهم کرد که چگونه بازیکنانی چون ژاوی و اینیستا موفق به فتح توپ طلا نشدند حتی نمی‌توانم به آن فکر کنم! با همه احترامی که برای رای‌دهندگان که برنده را مشخص می‌کنند، قائل هستم، معتقدم اگر انتخاب به مربیان لالیگا سپرده می‌شد، نتایج متفاوتی رقم می‌خورد.

 

خیمنز در مورد سرجی سمپر که به صورت قرضی در تیم او یعنی گرانادا حضور دارد گفت:

 

سمپر نیاز به کسب تجربه و بازی در لالیگا دارد چیزی که واضح بود دربارسلونا نمی‌توانست آن را کسب کند بارسا یک بازیکن باهوش به ما داد تا هم ما از او استفاده کنیم و هم بببنیم تا کجا می‌تواند پیشروی کند سمپر تکنیکی فوق العاده‌ و آینده درخشانی دارد اما برای رسیدن به آن باید تنها بازی کند چون تنها در صورتی که به صورت منظم بازی کنید به توانایی‌هایتان پی خواهید برد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.