سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کمپین ضد رونالدویی در نشریات بارسلونا ! (عکس)

کد خبر : 58048  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395
در هفته ای که در میانه اش شاهد فوتبال مهمی در اسپانیا نیستیم، دو نشریه چاپ بارسلونا دو مساله مهم را روی جلد خود برده اند.

در دو روز گذشته، بخش اعظم مطالب اسپورت و موندودپور تیووبه توپ طلا و شانس مسی و رونالدو برای تصاحب این جایزه اختصاص داشته است. هر دو روز گذشته همین موضوع را تیتر یک خود کرده بودند و در نسخه های دیجیتالی خود نیز گزارشات مفصلی در حمایت از مسی منتشر می کنند.

 
                  

 

                          

 
امروز موندودپورتیوو تیتر یک خود را به برتری فاحش مسی بر رونالدو در نظرسنجی های توپ طلا اختصاص داده است. مسی در همه نظرسنجی ها حتی نظرسنجی مارکا و آ اس نیز گوی سبقت را از رونالدو ربوده است.
پس از اعلام 30 نامزد دریافت توپ طلا از سوی فرانس فوتبال، هر دو نشریه چاپ بارسلونا با ایجاد کمپینی علیه رونالدو و به نفع مسی، سعی دارند تا نظرات 193 خبرنگاری که برای انتخاب برنده نهایی حق رای دارند را به سمت مسی معطوف کنند؛ این در حالی است که رونالدو به دلیل قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان و با پرتغال در یورو 2016 که در هر دو نیز نقش به سزایی ایفا کرد، همچنان شانس اول تصاجب توپ طلا محسوب می شود.
 
                    

 
 
اسپورت اما امروز در صفحه اول خود به جنجال های ادامه دار بازی والنسیا-بارسلونا پرداخته است. پس از شادی حاشیه دار مسی و بازیکنان بارسا پس از گل سوم آبی اناری ها، هواداران والنسیا اشیای مختلفی را به سمت ستاره های بارسا پرتاب کردند که باعث مضروب شدن نیمار شد.
رئیس لالیگا و عده ای از مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا، در مراسم اهدای جوایز سالانه لالیگا، از شادی گل تحریک آمیز مسی، نیمار و بوسکتس انتقاد کردند و اسپورت نیز امروز با تیتر "ایجاد کمپین بر علیه بارسا"، نوشته است که بارسا خود قربانی این جنجال ها بوده نه شروع کننده

 

                  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.