پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چالش نویسندگان بارسانیوز درخصوص توپ طلای سال 2016 !

کد خبر : 58050  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395
در ادامه به گفت و گویی با نویسنده های متعصب و دوست داشتنی بارسانیوز درخصوص توپ طلای سال 2016 فرانس فوتبال خواهیم پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز - پس از اعلام لیست 30 نفره فرانس فوتبال تصمیم گرفتم تا کاربران دوست داشتنی بارسانیوز رو که هر روز باهاشون زندگی می کنیم و با حضور گرم این عزیزان روزمون سپری میشه، پای صحبت ها و نظرات نویسنده هایی بنشونم که هر روز خبرهای با ارزششون رو دنبال می کنن.

 

به شخصه وقتی لیست 30 نفره فرانس فوتبال رو دیدم وجود نام برخی ها و طبیعتا وجود نداشتن نام یک سری دیگه از بازیکنان برام جای سوال بود مثل وجود نداشتن نام داگلاس بازیکن بایرن مونیخ و برای همین نویسنده های بارسانیوز رو با سوالات زیر به چالش کشیدم تا کاربران افکار نویسنده های سایت رو بیشتر بشناسن و درصورت علاقه خودشون نیز به سوالات زیر پاسخ بدن:

 

توپ طلای فرانس فوتبال

 

1: سلام میثم جعفری (علی سورنا)، محسن حسین زاده و ایوب عزیز دخت نویسنده های عزیز بارسانیوز، نظر کلی شما در مورد توپ طلا چیه؟ فقط زیاد کلی نگید که میخوایم وارد جزئیات هم بشیم. منظور جدا شدنش از فیفا و تقدیم شدنش به بهترین گلزن و کسی که بیشترین تعداد قهرمانی رو کسب کرده هستش:

 

محسن:

فرانس فوتبال قبلا که جایزه بهترین بازیکن دنیا رو اهدا می کرد انتخاب های بهتری نسبت به فیفا داشت امسال هم که قراره دوباره فرانس فوتبال بهترین بازیکن دنیا رو انتخاب کنه میشه کمی به صحت انتخاب امیدوار بود اما یه مشکل اینه که معیارهای فرانس فوتبال برای انتخاب خیلی مشخص نیست

در کل این جایزه خیلی ارزشی نداره چون به جای اهمیت دادن به تاثیر گذاری بازیکن به تعداد گل ها و پاس گل ها دقت میشه و خیلی کم بازیکنی غیر از مهاجم میتونه برنده باشه

اینیستا-ژاوی-مسی

مثلا بازیکنی مثل ژاوی یا اینیستا یا بوفون که نتونستن برندش باشن و یا مثلا بوسکتسی که تاثیر بسیار بالایی تو بازی بارسا داره اصلا تو لیست 30 نفره نیست! این ها نمونه های خوبی واسه کم ارزش دونستن توپ طلا حساب میشه

 

ایوب:

به نظر من خوب شد که فیفا و فرانس فوتبال جدا شدن چرا که اینطوری دو دیدگاه متفاوت می توانند عملکرد بازیکنان را به چالش بکشند. در فرانس فوتبال دیگر خبری از مربیان نیست و این بار روزنامه نگاران هستند که بهترین را انتخاب می کنند اما در فیفا قضیه برعکس می شود خب این به خودی خود خوب است و می توان دیدگاه های مختلف را درباره واژه بهترین بودن دید و درک کرد.

 

 

2: وجود پپه رو تو لیست 30 نفره میتونین درک کنین؟

 

میثم:

پپه تو این فصل عملکرد خوبی داشت و موفق شده 2 جام معتبر تو رده باشگاهی و ملی بدست بیاره از نظر من انتخاب درستی بوده ، پپه در این سال نمایش خوبی داشته است و در موفقیت تیم هایش نقش مهمی داشته است .

 

درگیری پپه و مسی

 

محسن:

پپه مدافع خوبیه اما تو فصل قبل مصدومیت زیاد داشت و فقط تو یه مقطع تو تیم ملی پرتغال تو یورو خوب بازی کرد در کل حضورش تو این لیست چندان منطقی نیست.

 

ایوب:

بعضی اوقات حضور بازیکنان در لیست توپ طلا صرفا عملکرد آن ها نیست و به جام و.. بستگی دارد به نظر من حضور په په نیز این طور است چرا که اگر بحث عملکرد باشد قطعا مدافعان بهتری از په په وجود دارد اما یورو 2016 و لیگ قهرمانان احتمالا در این حضور بی تاثیر نبوده و می توان گفت نقش اساسی را داشته اما نباید فراموش کرد که در وجود په په  یک انقلاب صورت گرفته است او هم اکنون کمتر خطا می کند و کمتر وارد حاشیه می شود و صرفا به عملکرد خود متمرکز شده است .

 

 

3: هوگو لوریس، روی پاتریسیو؟ شرایط قرار گیریشون مثل پپه نیستش؟

 

میثم:

انتخاب این دو ( لوریس ، پاتریسیو ) به نظرم اشتباه بود بازیکنان زیادی هستن که شایسته حضور تو این لیست 30 نفره هستن

 

محسن:

هوگو لوریس دروازه بان بدی نیس اما انتخاب های خیلی بهتری مثل کلودیو براوو هم  بودن روی پاتریسیو رو نمیشناختم اما از متن دوستانم فهمیدم که دروازه بان تیم ملی پرتغاله! در حد 100 نفر اول  لیست توپ طلا  هم نیست به نظر من

 

کلودیو براوو

 

ایوب:

قطعا دلایل حضور پاتریسیو شبیه به دلایل حضور په په در این لیست است اما من بشخصه علت حضور هوگو لوریس را درک نمی کنم , اگر قضیه عملکرد دروازه بانی باشد قطعا براوو و ده خیا یا حتی ناواس عمبکرد بهتری نسبت به او داشتند , نمیتوانم  علت حضور هوگو را درک کنم !

 

 

4: از روی صداقت به ما پاسخ بدین، اگر خودتون رای بدیین، صرفا به مهارت فردی بازیکن رای میدین یا تعداد گل و جامی که بازیکن تو فصل مورد نظر کسب کرده؟ منظورم اینه که اگه شرایط امسال کریس رو مسی داشت چیکار میکردین؟

 

میثم:

من اگه حق رای داشته باشم به مهارت فردی و تعداد گل رای میدم ، داگلاس پریرا هم تو بارسلونا در 2 سال 8 جام کسب کرد !

 

محسن:

اگه قرار باشه من رای بدم احتمالا 20 تا از این بازیکنا رو نمیذاشتم من بیشتر تاثیر گذاری یه بازیکن رو دوست دارم تا بحث گل زدن و پاس گل دادنشون 
تعداد جام مهم هستن ولی در اولویت آخر به طور مثال بیشتر از اینکه بازیکنی مثل لواندوفسکی یا اوبامیانگ رو دوست داشته باشم طرفدار بازیکنایی مثل آرتور ویدال و مودریچ هستم.

 

ایوب:

به نظر من بهترین بازیکن باید از روی عملکرد فردی و گروهی او انتخاب بشه , برای من عملکرد فردی بیشتر از گروهی اهمیت خواهد داشت چرا که اگر شما به عملکرد گروهی بیشتر توجه کنید پس باید به آن گروه هم توپ طلا بدهید نه فقط یک نفر ! من اگر می توانستم انتخاب بکنم قطعا عملکرد فردی شخص مورد نظر برایم اهمیت بیشتری داشت. متاسفانه در بعضی مواقع این دو باهم ترکیب می شوند و عملکرد گروهی بیشتر به چشم انتخاب کنندگان می آید که این واقعا اشتباه است بحث بر سر هیچ بازیکنی نیست این میتواند درباره مسی نیز باشد !

 

لیونل مسی-سوارز

 

5: طبق آمار و ارقام، توپ طلای 2016 رو به مسی میدادین یا سوارز؟

 

میثم:

به لئو مسی .. چون افسانه ای هستش

 

محسن:

آمار که همونطور گفتم مهم نیستن زیاد اما طبق آمار هم نگاه کنیم مسی بهتر بوده احتمالا  البته که هیچ بازیکنی تاثیرگذاری مسی رو تو زمین های ورزشی نداره و به همین دلیل مسی ررو قهرمان بلامنازع سال 2016 میدونم

 

ایوب:

انتخاب من قطعا لیونل مسی است ! مسی این فصل یکی از بهترین بازیکنان بوده درست است که او کوپا آمریکا را از دست داد اما این دلیل  نمی شود که عملکرد فصلی اورا زیر سوال برد همان طور که در فصل 2016 نیز آن را نشان داده است او بسیار آماده است هرچند سوارز نیز بازیکن خوبی است اما  آن کاریزمای که مسی در زمین فوتبال دارد را من در هیچ بازیکن ندیده ام , این حرف ها را چون بارسلونایی هستم نمی زنم این حرف ها رو احتمالا یک رئالی روشن فکر نیز درک خواهد کرد , حضور مسی در زمین چیزی رو به بازی تزریق می کنه که هیچ بازیکن دیگری این را نمی تواند به فوتبال بدهد  این را تقریبا هر دوستدار فوتبالی می داند.

 

 

6: تیم منتخبتون رو چطور انتخاب می کنین؟ چه از لیست 30 نفره و چه به صورت کلی

 

میثم:

(از لیست 30 نفره)

دروازبان : بوفون

مدافعان :  گودین ، راموس ، پپه

هافبک ها : اینیستا ، کروس ، دی بروین ، محرز

مهاجمین : مسی ، سوارز ، نیمار

 

محسن:

من اگ بخوام تیم منتخب سال 2016 رو انتخاب کنم :
نویر
 گودین  بونوچی  داوید آلابا  دنی کارواخال
ویدال مودریچ اینیستا
مسی سوارز رونالدو

 

ایوب:

(از لیست 30 نفره)

دروازبان : بوفون

مدافعان : راموس . گودین . ویدال

هافبک ها : اینیستا . مودریچ . ریاض محرز . نیمار .

مهاجمان : مسی . سوارز. اوبامیانگ

 

(غیر از لیست و کلی)

دروازبان : بوفون 

مدافعان : دنی آلوز , پویول , کیه لینی , روبرتو کارلوس 

هافبک ها : ژاوی , پیرلو , ریاض محرز

مهاجمین : مسی , رونالدینیهو , ابراهیمویچ

 

توپ طلاهای مسی و رونالدو

 

7: اگه کریس رونالدو فصل جدید رو فوق العاده کار می کرد، توپ طلا رو لایق کریس می دونستین یا بازهم میدادین به بهترین فوتبالیست از نظر سبک بازی و مهارت فردی؟

 

میثم:

این عنوان رو می دادم به کسی که هم فوق العاده کار میکنه هم از نظر سبک و مهارت بازی بهترینه که کسی نیست جز " لئو "

 

محسن:

رونالدو فصل گذشته رو به مسی باخته بود در این فصل هم که مسی عالی بوده پس اگه رونالدو هم در این فصل خوب کار می کرد مسلما نمیتونست به مسی تو 2016 برسه

 

ایوب:

قطعا بله . اگر واقعا عملکرد ها خوب باشد هرکسی لایق توپ طلا است اگر رونالدو این فصل بسیار خوب ظاهر می شد قطعا اولین انتخاب من او بود اما  به نظر من رونالدو آن طور که باید باشد نبود و لایق این جایزه نیست چرا که این یک جایزه بیشتر فردی است ما نمیتوانیم بگویم چون او لیگ قهرمانان و یورو را برده است پس هر طور که بازی کند مهم نیست او لایق توپ طلا است ! تیم های که او با آن ها قهرمان شده است یک تیم متشکل از 11 نفر  است نه یک بازیکن قطعا په په نیز به اندازه رونالدو در  کسب قهرمانی یورو 2016 نقش داشته است.

 

مسی-رونالدو-گریزمان

 

8: سال بعد رو چی پیش بینی می کنید؟ مسی و کریس می تونند همچنان بدرخشن یا توپ طلا به نفر جدیدی تعلق میگیره؟ اون نفر جدید کیه؟

 

میثم:

مسی و رونالدو هنوز بهترین هستند اما در سال آینده سوارز ، نیمار و گریژمان هم از شانس های اول هستند.

سال بعد هم از بین نیمار یا سوارز

 

محسن:

سال بعد که مسی اگه همینطوری ادامه بده تا تابستون میتونه بهترین بازیکن باشه و تو چند ماه آخر هم با کمی تلاش میتونه باز هم بهترین بازیکن دنیا انتخاب شه البته بازیکنایی مثل نیمار و بیل و دییبالا احتمالا خودشونو به بهترین بازیکنان دنیا نزدیک می کنند.

هازاد هم اگه تکونی به خودش بده و مثل فصل گذشتش نباشه میتونه حداقل تو 10 نفر نهایی باشه

 

ایوب:

به نظر من لیونل مسی تا حداقل 2 سال دیگر در بین سه نامزد نهایی توپ طلا خواهد بود چرا که او برخلاف رونالدو یک گلزن  نیست بلکه او یک بازیساز حرفه ای نیز است , بازیکنان جدید برای دریافت توپ طلا احتملا نیمار و سوارز یا اوبامیانگ , پوگبا و گریزمان ,کنزلی کومان یا داگلاس کاستا , لواندوفسکی خواهد بود.

 

 

9: وجود چه بازیکنانی را در لیست 30 نفره ضروری می دونید که انتخاب نشدند؟

 

میثم:

بوسکتس ، پیکه ، بونوچی

 

محسن:

بازیکنای زیادی تو ذهنمه که میتونستن تو این لیست باشن:


براوو، اوبلاک ، پیتر چک

بونوچی،  آلابا،  ماتوییدی، بواتنگ

کوتنیو،  کریستین اریکسن،  اوزیل

الکسیس سانچز

 

ایوب:

داگلاس کاستا , کینزلی کومان , هوملس , داوید آلابا , استرلینگ , کوادرادو

 

 

مسی-رونالدو-نیمار

 

10: برای سه نفر نهایی امسال چه کسانی رو انتخاب میکنین؟

 

میثم:

سه نفر نهایی من مسی ، سوارز ، نیمار ( اینیستا ) هستند

 

محسن:

پیشبینی من از اقدام فرانس فوتبال: مسی گرزیمان رونالدو

 

چرا سوارز نه؟

 

چیزی که نظر خودمه : مسی  رونالدو سوارز

 

ایوب:

مسی، رونالدو، نیمار

 

چرا سوارز نه؟

 

سوارز چون نتوانست در تیم ملی خوب بدرخشد پس شانس قرار گرفتن در جمع سه بازیکن نهایی برایش کم است. به جای نیمار، گریزمان نیزمی تواند یکی از شانس های اصلی باشد چرا او هم در یورو و هم در تیم باشگاهی خود درخشش فوق العاده ای داشت.

 

 

شما کاربران گرامی نیز می توانید به این سوالات پاسخ دهید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.