پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بیانیه اعتراضی رسمی بارسلونا به رای فدراسیون فوتبال اسپانیا برای حادثه مستایا

کد خبر : 58053  |  زمان ارسال : چهارشنبه 5 آبان 1395
باشگاه بارسلونا پس از اعلام رای کمیته برگزاری مسابقات فوتبال اسپانیا بیانیه اعتراض آمیز خود را نسبت به رای صادر شده منتشر کرد.

اختصاصی بارسانیوز - پس از اتفاقات رخ داده در مستایا و به ویژه پرتاب بطری های هواداران والنسیا بر سر بازیکنان بارسلونا که به سر نیمار و لوئیس سوارز برخورد نمود، باشگاه والنسیا 1500 یورو جریمه گشت و به بازیکنان بارسلونا نیز بابت رفتار تحریک کننده شان هشدارداده شد.

 

از این رو، باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه ای این رای را سرزنش نمود و آن را بیش از اندازه بر علیه بازیکنان بارسلونا توصیف کرد. بیانیه باشگاه بارسلونا به صورت زیر است:

 

بارسلونا رای صادره کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا را کاملا سرزنش می کند و آن را بابت ارایه توضیحاتش درخصوص ماجرای دیدار روز شنبه در مستایا بیش از اندازه افراطی می داند. زمانی که آن ها بیانیه خود را صادر کردند و نوشتند که حادثه رخ داده ا سوی هواداران جرمش کمتر از رفتاری است که بازیکنان بارسلونا انجام داده اند، در واقع تنها خودشان را بی اعتبار جلوه دادند و خودشان را مسخره نمودند.

واکنش لیونل مسی به هواداران والنسیا

کمیته پیش از این نیز بارها به صورت آشکارا اینگونه رفتار های تماشاگران را بابت توهین به داور یعنی کاری که هواداران والنسیا نسبت به داور بازی انجام دادند را در کنار پرتاب اشیا محکوم کرده بود. چطور شده که هم اکنون کمیته به جو بد موجود در مستیا اشاره ای نمی کند که در برخی از موارد بازی خشونت آمیزی از سوی بازیکنان والنسیا صورت گرفت که تنها می توانست خشم بازیکنان ما را درپی داشته باشد.

 

بنابراین هم اکنون باشگاه بارسلونا امیدوار است که کمیته پس از اعلام این رای خود روی هر گل و جشن گل هر تیمی تجزیه و تحلیل و قضاوت صحیحی را انجام دهد. کمیته باید خودش را محدود به قضاوت از روی قوانین اتخاذ شده نماید و از ارزیابی اجتناب نماید که اینچنین ناعادلانه نگردد و با اصول سازمان مغایرت نداشته باشد.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.